کاربران بلک بري Storm را به G1 ترجيح مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بر اساس يک نظرسنجي اينترنتي گوشي  G1 هنوز نتوانسته جاي گوشي هاي هوشمند بلک بري را در قلب کاربران آمريکايي بگيرد. با وجود تبليغات زياد ، تلفن همراه اندروئيد G1 گوگل براي ثابت کردن جايگاه خود در بازار آمريکا به زمان نياز دارد. …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بر اساس يک نظرسنجي اينترنتي گوشي  G1 هنوز نتوانسته جاي گوشي هاي هوشمند بلک بري را در قلب کاربران آمريکايي بگيرد.
با وجود تبليغات زياد ، تلفن همراه اندروئيد G1 گوگل براي ثابت کردن جايگاه خود در بازار آمريکا به زمان نياز دارد.
قدرت و توانمندي سخت افزاري گوشي بلک بري Storm نسبت به گوشي هوشمند G1 مي تواند يکي از علل برتري آن نسبت به گوشي اندروئيد گوگل باشد.
بر اساس اين نظر سنجي کاربران آمريکايي پس از مشکلاتي که با گوشي آيفون داشتند اکنون ديگر از تبليغات پيروي نکرده و قبل از خريد گوشي هاي روز بازار در مورد تمام قابليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري آن تحقيق مي کنند.
 در حال حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۵۵ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ ان ۰۶/۸۴ درصد است.
درآمريکا ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که      AT&T با بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا