موبيلينک همچنان طلايه دار بازار پاکستان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش ، موبيلينک رتبه اول بازار را در حالي بدست آورد که سهمش در بازار ارتباطي اين کشور در فصل سوم ۱.۶۶ درصد کاهش يافت و تعداد کل کاربران اين اپراتور تا پايان اين فصل به ۳۱ ميليون و ۳۶۰ هزار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش ، موبيلينک رتبه اول بازار را در حالي بدست آورد که سهمش در بازار ارتباطي اين کشور در فصل سوم ۱.۶۶ درصد کاهش يافت و تعداد کل کاربران اين اپراتور تا پايان اين فصل به ۳۱ ميليون و ۳۶۰ هزار نفر رسيد.
در ادامه اين گزارش آمده است ، تعداد کاربران “يو فون ” رقيب اول موبيلينک  در اين فصل به ۱۸ ميليون و ۸۰۰هزار رسيده است که تعداد کاربرانش تنها ۳۳۰ هزار بيش از تلنور دارنده رتبه سوم اين بازار است.
بر اساس اين گزارش، تلنور در ماه آخر اين فصل  13 هزار نفراز  کاربرانش را از دست داد و اپراتور وريد با ۱۶ ميليون و ۱۶۰ هزار کاربر رتبه چهارم اين بازار را به خود اختصاص داده است.
بر اساس اين گزارش،  تنها اپراتوري که توانست در اين فصل بر تعداد کاربران خود بيفزايد “زونگ” يکي از نمايندگي هاي چاينا موبايل بود  که با افزايش ۲۸۹ هزار مشترک ، تعداد کل کاربران خود را به پنج ميليون و ۹۰هزار رساند.
بر اساس تازه ترين آمار منتشر شده تعداد کل کاربران اين کشور تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۹۰ ميليون و ۲۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشوربه ۵۲ درصد رسيده است.
۱۳۴/۱۷۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا