مدل Jasjar آي ميت

ظاهر گوشي براق و رنگ آن خاکستري تيره است . اين مدل از دو قسمت تشکيل شده که توسط يک لولا بهم وصل مي شوند .صفحه کليد در قسمت پايين و صفحه نمايش در قسمت بالا قرار گرفته است که امکان چرخاندن آن وجود دارد. بعلت چرخش صفحه نمايش مي توان به صورت کامپيوتر کيفي …

ظاهر گوشي براق و رنگ آن خاکستري تيره است . اين مدل از دو قسمت تشکيل شده که توسط يک لولا بهم وصل مي شوند .
صفحه کليد در قسمت پايين و صفحه نمايش در قسمت بالا قرار گرفته است که امکان چرخاندن آن وجود دارد. بعلت چرخش صفحه نمايش مي توان به صورت کامپيوتر کيفي ( Laptop) يا کامپيوتر جيبي از آن استفاده کرد.
** باتري
باتري اين مدل آي ميت از نوع Li-pol است که تواني برابر با  1620 ميلي آمپر دارد که در مکالمه مداوم حداکثر هشت ساعت و در حالت Stand by 26 ساعت دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش دستگاه از نوع TFT است که وضوح آن ۶۴۰ در ۴۸۰ پيکسل است که ۶۵ هزار رنگ را نمايش مي دهد. امکان تنظيم نور زمينه صفحه نمايش تا ۱۰ درجه مختلف وجود دارد اما تنظيم نور بصورت خودکار نمي باشد.
**سيستم پخش کننده
اين دستگاه مجهز به نرم افزار داخلي پخش موسيقي است که از فرمت فايل هاي MP3 و AAC پشتيباني مي کند. Jasjer داراي سه بلند گو است که دو بلندگوي قرار گرفته در قسمت جلوي آن بصورت استريو مي باشد. حداکثر صداي گوشي کيفيت بسيار خوبي دارد و در صورت استفاده از هدست گوشي جلوه بيشتري پيدا مي کند. ميکروفون دستگاه صداي اطراف را بخوبي ضبط مي کند .
سوکت هدست ۵/۳ ميلي متري است که به موجب آن مي توان از هدفون هاي ديگر هم براي گوش دادن به موسيقي استفاده کرد. نرم افزار پخش موسيقي اين گوشي از عهده پخش فايل هاي تصويري هم بر مي آيد.
**دوربين
اين دستگاه بعنوان تلفن نسل سوم داراي دو دوربين است که از يکي از آنها براي مکالمه تصويري استفاده مي شود. دوربين اصلي دستگاه در پشت آن قرار دارد که يک دوربين ۳/۱ مگا پيکسل با وضوح ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ پيکسل است.
**حافظه
حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي  SDRAM ، ۱۲۸ مگابايت  ROM است که اين ميزان حافظه توسط مموري کارت تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**قيمت
گوشي Jasjar آي ميت از حدود دو سال گذشته با گارانتي غير رسمي  وارد بازار تلفن همراه کشور شد.
مدل فوق که هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران کمياب است چندي پيش به بهاي شش ميليون ريال به فروش مي رسيد.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا