۹۹درصد فناوري توليد گوشي هاي تلفن همراه در ايران نيست

” محمد مومني  ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : توليد گوشي هاي تلفن همراه نيازمند متخصصان ، طراحان و  فناوري هاي به روز در اين صنعت  است که آن هم مستلزم حضور برندهاي معتبر و سرمايه گذاري آنان خواهد بود .وي در پاسخ به اين پرسش ” که علل انصراف برخي …

” محمد مومني  ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : توليد گوشي هاي تلفن همراه نيازمند متخصصان ، طراحان و  فناوري هاي به روز در اين صنعت  است که آن هم مستلزم حضور برندهاي معتبر و سرمايه گذاري آنان خواهد بود .
وي در پاسخ به اين پرسش ” که علل انصراف برخي از شرکت هاي توليدي معتبر گوشي تلفن همراه در ايران چيست ؟ ” اظهار داشت :  زماني که در ايران امنيت هاي ايجاد شده سرمايه گذاري با تصميمات اشتباه از سوي برخي مسوولان ريسک پذير مي شود ، ديگر نبايد توقع سرمايه گذاري آنان را داشته باشيم .
اين کارشناس همچين افزايش تعرفه هاي اعلام شده را غير کارشناسي دانست  و گفت : در مورد افزايش تعرفه گوشي تلفن همراه به هيچ نحوي کارشناسي صورت نگرفته است و نياز به کارشناسي بسيار دقيق احساس مي‌‏شود ، چرا که اين طرحي نيست که در اين مدت کوتاه اجرا شود.
وي خاطر نشان کرد : که در زمينه ها و بستر لازم در صورتي که در گذشته بگونه مساعد و مطلوب نشده و نتيجه کار اصلا موفقيت آميز نيست .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا