چگونه بايد تفسير کرد ؟

   به گفته مدير کل روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات، مجوز صدور مفاد آيين نامه مذکور همچنان صادر نشده و در نتيجه ناظران و کارشناساني که بي صبرانه در انتظار بودند تا از ماهيت و مفاد و جزييات ريز اين مقررات که در حقيقت يک دستورالعمل حساس محسوب مي گردد، آگاه شوند ، ناکام مي …

   به گفته مدير کل روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات، مجوز صدور مفاد آيين نامه مذکور همچنان صادر نشده و در نتيجه ناظران و کارشناساني که بي صبرانه در انتظار بودند تا از ماهيت و مفاد و جزييات ريز اين مقررات که در حقيقت يک دستورالعمل حساس محسوب مي گردد، آگاه شوند ، ناکام مي مانند.
   اما آيا در واقع اين يک پرسش منطقي نيست که مردم بطور عام و کارشناسان و دست اندرکاران بطور خاص حق دارند که در آستانه استفاده از اين ارزش افزوده از مقررات مربوط به ارايه و استفاده از آن که توسط سازمان تنظيم مقررات تهيه و تدوين شده و از سوي بالاترين مرجع مربوط يعني کميسيون تنظيم مقررات به تصويب رسيده ، بخوبي مطلع باشند و پيش از استفاده عمومي از اين سرويس همه جوانب و حواشي لازم را بطور کامل مورد مطالعه و ارزيابي قرار دهند ؟
    MMS ارزش افزوده اي است که عرضه آن حساسيتها و ويژگيهاي مختص خود را دارد. اين سرويس بعلت کارآيي و بديع بودن قابليتهايي که از آنها بهره مي گيرد، همراه با آمدن خود به مباحث و چالشهاي گسترده و داغي در کشور دامن زد، و موافقان و مخالفان فراواني را برانگيخت که هر يک براي بيان نظراتشان دغدغه ها و ديدگاههاي بظاهر موجهي داشتند.
   ترديدي نيست که هر ملت و جامعه اي فرهنگ ، علايق، ارزشها و حساسيتهاي خاص خود را دارد و در قبال بکارگيري و استفاده از هر روش و سيستمي که اين موضوعات را در معرض تهديد قرار دهد، بشدت واکنش نشان خواهد داد و از همين روي است که استفاده از چنين ارزشهاي افزوده هايي تا اين حد بحث انگيز مي گردد و به حساسيتها دامن مي زند.
MMS ارزش افزوده اي است که بعلت چند رسانه اي بودن ، دامنه نفوذ و تاثيرگذاري چشمگيري دارد و همين است که کنجکاوي جمعي را براي اطلاع از راهکاري که قرار است مسير و راه پيش روي براي استفاده از آن را معلوم و روشن کند، مضاعف مي سازد.
۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا