سرمايه گذاري يک ميليارد دلاري دو اپراتور کانادا در زمينه شبکه تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه با بيان اينکه اين سرمايه گذاري  طي چهار سال صوت مي گيرد، افزود: شبکه HSPA تلفن همراه اين شرکت ها  12 تا ۱۸ ماه آينده آماده براى عمليات کامل خواهد شد.بخشي از اين سرمايه گذاري صرف کسب مجوز باندهاي فرکانسي و مجوز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه با بيان اينکه اين سرمايه گذاري  طي چهار سال صوت مي گيرد، افزود: شبکه HSPA تلفن همراه اين شرکت ها  12 تا ۱۸ ماه آينده آماده براى عمليات کامل خواهد شد.
بخشي از اين سرمايه گذاري صرف کسب مجوز باندهاي فرکانسي و مجوز بهره برداري ،ساختمان شبکه و هزينه هاي اوليه عملياتي شبکه استفاده خواهد شد.
 اين طرح آخرين تکنولوژي هاي ارتباطي را در اختيار کاربران مي گذارد و به راحتي قابليت ارتقا به فناوري هاي نسل چهارم را دارد و موجب ايجاد يکهزار فرصت شغلي مي شود.
با بهره برداري از اين طرح کاربران مي توانند به سرويس هاي اينترنتي با سرعت سه مگا بايت بر ثانيه دسترسي داشته باشند و نوکيا زيمنس به مدت پنج سال پشتيباني از تجهيزات اين شبکه را بر عهده خواهد داشت.
Quebecor edia در سال ۲۰۰۰ميلادي در مونترال کانادا تاسيس شد و فعاليت اصلي شرکت در زمينه تلويزيون کابلي ،روزنامه و پخش راديو و تلويزيوني است.
Vidéotron شرکت ارتباط از راه دور و يکي  از نمايندگي هاي Quebecor edia است که در زمينه تلويزيون کابلي ، اينترنت پرسرعت و تلفن همراه فعاليت مي کند.
۱۳۴/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا