Unitech هند ۴۵ درصد سهام خود را واگذار مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، Unitech در اين باره گفت: نتيجه قطعي مذاکرات و رايزني  با سه شرکت تلنور ، زاين کويت  و تلکام ايتاليا تا اواخر ماه جاري اعلام خواهد شد.اين اپراتور رايزني خود با تلنور نروژ را در حالي تاييد کرد که بنابر خبرهاي منتشر شده ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، Unitech در اين باره گفت: نتيجه قطعي مذاکرات و رايزني  با سه شرکت تلنور ، زاين کويت  و تلکام ايتاليا تا اواخر ماه جاري اعلام خواهد شد.
اين اپراتور رايزني خود با تلنور نروژ را در حالي تاييد کرد که بنابر خبرهاي منتشر شده ، تلنور سرمايه گذاري يک ميليارد و ۵۰۰ميليون دلاري خود در اين شرکت را تکذيب کرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۳۱۰ ميليون و ۶۲۰ هزار نفر رسيد و از اين ميان فقط ا در ماه سپتامبر(مهر) ۲۰۰۸ ميلادي نه ميليون و ۹۹۰ هزار نفر به تعداد کاربران تلفن همراه اين کشور اضافه شده است.
با توجه به اين ميزان افزايش کاربر ، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت به ۲۷.۵ درصد  در اين فصل رسيده است.
سرويس هاي شبکه GSM با در اختيار داشتن ۷۵.۲ درصد کل کاربران اين کشور و ثبت هفت ميليون و ۶۵۰ هزار کاربر جديد در ماه سپتامبر، سکان دار بازار ارتباطي اين کشور هستند و شبکه CDMA نيز توانست در سپتامبر  دو ميليون و۳۴۰ هزار کاربر را جذب کند.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا