تمايل ۸۰ درصد کاربران آمريکا به گوشي هاي انگشت نگار

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس واير”، کاربران آمريکايي به منظور حفظ مسائل امنيتي به گوشي هاي مجهز به انگشت نگار روي مي آورند.بر اساس اين تحقيقات جديد که در ماه جاري در آمريکا انجام شده ۸۹ درصد کاربران آمريکايي از تلفن همراه به خاطر سرويس پيام کوتاه ،انتقال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس واير”، کاربران آمريکايي به منظور حفظ مسائل امنيتي به گوشي هاي مجهز به انگشت نگار روي مي آورند.
بر اساس اين تحقيقات جديد که در ماه جاري در آمريکا انجام شده ۸۹ درصد کاربران آمريکايي از تلفن همراه به خاطر سرويس پيام کوتاه ،انتقال تصاوير و فايل هاي موسيقي استفاده مي کنند و ۴۹ درصد کاربران روزانه بيش از پنج پيام کوتاه ارسال مي کنند.
در اين ميان تنها ۱۴ درصد از پسوورد براي محافظت از تلفن همراه و فايل هاي ذخيره شده در آن استفاده مي کنند.
با اين حال بيش از دو سوم آنها از طريق سنسورهاي انگشت نگار فايل هاي پيام کوتاه و تصاوير خود را در گوشي پنهان مي کنند.
به دليل اطمينان به سنسور هاي انگشت نگار ۶۹ درصد کاربران در صورتي گوشي آنها به اين قابليت مجهز باشد، نقل و انتقالات مالي خود را نيز از طريق تلفن همراه انجام مي دهند.
در ميان ميليون ها کاربر آسيايي که از تلفن همراه مانند کيف پول استفاده مي کنند و تمام انتقالات مالي خود را از طريق آن انجام مي دهند، تنها هفت درصد از سيستم امنيتي سنسور انگشت نگار آگاهي دارند.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا