سرويس مترجم Moka به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي ” آنتارا” ، شرکت ” Sichuan” با بيش از ۲۶ ميليون مشترک يکي از بزرگ ترين شرکاي چاينا موبايل است. با ارايه اين سرويس، ترجمه متن چيني به انگليسي براي کاربران بسيار راحت و ساده شده و مي توانند از آن به عنوان ابزاري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي ” آنتارا” ، شرکت ” Sichuan” با بيش از ۲۶ ميليون مشترک يکي از بزرگ ترين شرکاي چاينا موبايل است.
با ارايه اين سرويس، ترجمه متن چيني به انگليسي براي کاربران بسيار راحت و ساده شده و مي توانند از آن به عنوان ابزاري براي آموزش زبان نيز استفاده کنند.
در حال حاضر بيش از ۳۱۰ ميليون نفر از مردم چين در حال آموزش زبان  انگليسي هستند و ۷۰ درصد دانش آموزان اين کشور حد اقل در يک کلاس تقويتي آموزش انگليسي شرکت مي کنند.
علاوه بر اين سرويس ياد شده مي تواند براي ۱۲۵ ميليون توريست خارجي که نياز به مترجم زبان چيني دارند، نيز مفيد باشد.
سرويس ترجمه  Moka در دو نوع ارايه شده که نوع اول تنها در يک گوشي قابل استفاده است و نوع دوم ترجمه موبايل به موبايل انجام مي شود.
در نوع اول کاربران گوشي هاي چاينا موبايل مي توانند يک متن يا چيني يا انگليسي را به صورت پيامک ارسال کنند و بلافاصله متن ترجمه شده آن را دريافت کنند.
در نوع موبايل به موبايل نيز کاربر يک متن را به زبان چيني يا انگليسي به موبايل کاربر ديگر ارسال مي کند و کاربر مورد نظر آن را به صورت ترجمه شده به زبان مخالف دريافت مي کند.
مثلا يک کاربر چيني پيام کوتاه را به زبان چيني براي کاربر انگليسي ارسال مي کند و کاربر انگليسي آن را به زبان انگليسي دريافت مي کند؛ سپس پاسخي که کاربر انگليسي به زبان انگليسي ارسال مي کند به زبان چيني به دست کاربر چيني مي رسد.
سرويس  Moka در حال حاضر توسط اپراتورهاي اصلي آمريکا مانند وريزون، تي موبايل، AT&T ، اسپرينت و  چاينا موبايل در چين ارايه مي شود.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا