رقابت و جنگ گوگل، بلک بري و اپل براي کريسمس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تلگراف، گوگل با اولين گوشي مجهز به پلتفورم اندروييد (G1 )، بلک بري با گوشي داراي  صفحه نمايش لمسي  Storm و اپل با آيفون نسل سومي ، خود را براي فروش بالاي در کريسمس آماده مي کنند.گوشي G1 که به تازگي عرضه شده مجهز به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تلگراف، گوگل با اولين گوشي مجهز به پلتفورم اندروييد (G1 )، بلک بري با گوشي داراي  صفحه نمايش لمسي  Storm و اپل با آيفون نسل سومي ، خود را براي فروش بالاي در کريسمس آماده مي کنند.
گوشي G1 که به تازگي عرضه شده مجهز به سيستم عامل اندروييد گوگل است و عملکرد آن همانند يک کامپيوتر جيبي است و شرکت T-Mobile به شکل انحصاري امتياز فروش گوشي هاي G1 در انگليس را دارد.
شرکت Research in Motion  سازنده گوشي هاي بلک بري، گوشي خود را با صفحه نمايش بسيار با کيفيت که حافظه قدرتمندي براي ذخيره فيلم دارد، در ايام کريسمس به ميدان رقابت وارد مي کند.
شرکت هاي قدرتمندي چون نوکيا، سامسونگ و سوني اريکسون نيز با ارايه گوشي ها و سرويس هاي جديد خود را براي اين مبارزه آماده مي کنند.
شرکت اپل نيز که پيش بيني مي کند تا آن زمان ۱۰ ميليون گوشي iPhone به فروش برساند، اميدوار است که محصولش عنوان بهترين فروش تلفن همراه را در کريسمس کسب کند.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا