۵۰ درصد کاربران، وبگردي با تلفن همراه را به رايانه ترجيح مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، شرکت آمريکايي IBM ارايه دهنده نرم افزار ها و رايانه هاي خانگي است که فعاليت خود را از سال ۱۹۲۴ در آمريکا آغاز کرده و دفتر مرکزي آن در نيويورک قرار دارد. اين شرکت روي ۶۰۰ کاربر در آمريکا، چين و بريتانيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، شرکت آمريکايي IBM ارايه دهنده نرم افزار ها و رايانه هاي خانگي است که فعاليت خود را از سال ۱۹۲۴ در آمريکا آغاز کرده و دفتر مرکزي آن در نيويورک قرار دارد.
اين شرکت روي ۶۰۰ کاربر در آمريکا، چين و بريتانيا تحقيق و بررسي لازم را انجام داده است که نتايج آن نشان مي دهد کاربران دريافت اطلاعات لازم، اخبار و دريافت سرويس هاي مختلف از طريق تلفن همراه را به رايانه هاي شخصي ترجيح مي دهند.
اين شرکت پيش بيني کرد، تا سال ۲۰۱۳ تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان به ۸/۵ ميليارد نفر مي رسد و ۸۰ درصد کاربران به جاي رايانه هاي شخصي از تلفن همراه استفاده خواهند کرد.
حمل و نقل و استفاده آسان و ارايه گوشي هاي پيشرفته و هوشمند با حافظه و گنجايش کافي براي ثبت و نگهداري اطلاعات شخصي همراه با ضريب امنيتي بالا مي تواند از دلايل برتري  تلفن همراه بر رايانه باشد.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا