الکاتل لوسنت امتياز قرارداد وايمکس ارمنستان را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، براساس اين قرار داد الکاتل لوسنت وظيفه طراحي ،به کارگيري و حفظ و نگهداري از شبکه وايمکس   802.16e-2005 (Rev-e) اين اپراتور ارمنستان را برعهده گرفته است.در ادامه گزارش آلکاتل آمده است ايروان پايتخت اين کشور اولين شهري خواهد بود که در فاز اول تحت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، براساس اين قرار داد الکاتل لوسنت وظيفه طراحي ،به کارگيري و حفظ و نگهداري از شبکه وايمکس   802.16e-2005 (Rev-e) اين اپراتور ارمنستان را برعهده گرفته است.
در ادامه گزارش آلکاتل آمده است ايروان پايتخت اين کشور اولين شهري خواهد بود که در فاز اول تحت پوشش اين سرويس قرار خواهد گرفت و زمان پايان فاز اول راه اندازي اين شبکه تا پايان دسامبر(۱۱ دي ) سال جاري است.
به گفته يک مقام آگاه تمام راهکارها وايمکس آلکاتل  اين امکان را در اختيار آي کان مي گذارد که سرويس هاي اينترنتي را با سرعت بالا در اختيار کاربران قرار دهد.
در فاز دوم اين طرح  سرويس هاي VoIP و VPN در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در ارمنستان با دو  اپراتور حدود يک ميليون و۸۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا پايان مارس ۲۰۰۷ ميلادي ۳۶ درصد بوده است.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.
فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است ودر بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا