ارائه خدمات مشاوره اي و تعميرات موبايل در غرفه ماهنامه تلفن همراه

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار موبنا، اين خدمات در غرفه مشترک اين ماهنامه و خبرگزاري که در سالن ويژه تلفن همراه نمايشگاه ديجيتال قرار دارد، ارائه مي شود.خدماتي نظير ويروس کشي، نصب نرم افزارهاي ضد ويروس، نصب نرم افزار ها و موسيقي هاي مجاز و آموزش ترفندهاي موبايل و عرضه سري کامل ماهنامه هاي تلفن …

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار موبنا، اين خدمات در غرفه مشترک اين ماهنامه و خبرگزاري که در سالن ويژه تلفن همراه نمايشگاه ديجيتال قرار دارد، ارائه مي شود.
خدماتي نظير ويروس کشي، نصب نرم افزارهاي ضد ويروس، نصب نرم افزار ها و موسيقي هاي مجاز و آموزش ترفندهاي موبايل و عرضه سري کامل ماهنامه هاي تلفن همراه وسيماي همراه را به بازديدکنندگان عرضه مي کند.
دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال  که از  اول آبان آغاز شده تا ۱۰آبان ماه جاري ادامه دارد و در ان موسسات و مراكز فعال در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال توليدات محتوايي و نرم‌افزاري خود را به نمايش مي‌گذارند.
بازديد از اين نمايشگاه که در محل مصلاي تهران قرار دارد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب بصورت يکسره براي عموم به صورت رايگاه فراهم است.
توليداتي نظير نرم‌افزارهاي چندرسانه‌يي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌يي، پايگاه اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال و بخش ويژه‌ي انقلاب اسلامي به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در  اين نمايشگاه بر پا شده است.
بر اساس اين گزارش بيش از ۵۰۰ غرفه با حضور بخش‌هاي دولتي و خصوصي و همچنين حدود ۱۴۰ پايگاه اينترنتي، وبلاگ فعال و رسانه‌هاي ديجيتالي شامل پايگاه‌هاي خبري در اين جشنواره حضور داشته و بيش از يك صد نشست‌ تخصصي و كارگاه‌ آموزشي با محوريت اينترنت و فضاي مجازي، كودك و خانواده در نرم‌افزارهاي چند رسانه‌يي و تلفن همراه، هم‌چنين هنرهاي ديجيتالي و بازي‌هاي رايانه‌يي نيز  در حال برگزاري است.
خبرگزاري  تلفن همراه تنها مرجع دو زبانه موبايل در ايران است که روزانه بين ۷۰ تا ۱۰۰ خبر گزارش، يادداشت و تحليل به زبان فارسي و انگليسي ارائه مي کند.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا