ضريب نفوذ فناوري نسل سوم در آلمان به ۶۰ درصد خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در ادامه  اين گزارش آمده است انتظار مي رود درآمد حاصل از سرويس هاي نسل سوم  به استثناي SMSو MMS تا سال ۲۰۱۲ ميلادي با رشد سه برابري از يک ميليارد و ۶۰۰ميليون يوروبه پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون يورو برسد.بر اساس اين گزارش، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در ادامه  اين گزارش آمده است انتظار مي رود درآمد حاصل از سرويس هاي نسل سوم  به استثناي SMSو MMS تا سال ۲۰۱۲ ميلادي با رشد سه برابري از يک ميليارد و ۶۰۰ميليون يوروبه پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون يورو برسد.
بر اساس اين گزارش، با وجود اين که تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور در حال افزايش است اما ميزان درآمد کل از سرويس هاي موبايلي در حال کاهش است.
ميانگين درآمدي که به طور ماهانه از هر کاربر عايد اپراتورهاي تلفن همراه اين کشور مي شود، حدود ۱۶.۸۰ يورو است.
بر اساس اين گزارش، سرويس صوتي بيشترين کاربرد را در بين کاربران به خود اختصاص داده و سرويس داده هاي تلفن همراه نيز از پويايي قابل توجهي برخوردار است به طوري که انتظار مي رود ۲۰ درصد کل درآمد سرويس هاي موبايلي را در سال ۲۰۰۸ ميلادي به خود اختصاص دهد.
بر اساس تازه ترين آمار منتشر شده تعداد کاربران تلفن همراه در آلمان تا نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۹۹ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۰درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور تلفن همراه فعاليت مي کنند.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا