نگاهي به بازار گوشي هاي داراي گارانتي معتبر سامسونگ

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان بازار، عرضه شدن مدل هاي جديدي از برند سامسونگ  در بازار تلفن همراه سبب شده تا اکثر گوشي هاي اين برند با ثبات قيمت مشخصي در بازار تلفن همراه تهران در اختيار مشتريان قرار گيرد.البته ثبات قيمت اين گوشي ها در حالي است که مدل U800 سامسونگ …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان بازار، عرضه شدن مدل هاي جديدي از برند سامسونگ  در بازار تلفن همراه سبب شده تا اکثر گوشي هاي اين برند با ثبات قيمت مشخصي در بازار تلفن همراه تهران در اختيار مشتريان قرار گيرد.
البته ثبات قيمت اين گوشي ها در حالي است که مدل U800 سامسونگ بيشترين افت قيمت را نسبت به ساير مدل هاي اين برند داشته است.
گوشي U800 سامسونگ با بيشترين کاهش قيمت نسبت به ساير مدل هاي اين برند هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۴۹۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در اين ميان مدل هاي U600 ، U700 ، D900i  و F480 با قيمت يک ميليون و ۸۵۰ هزار تومان، دو ميليون و ۵۰ هزار ريال، يک ميليون و ۵۴۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۲۲۰ هزار ريال در صدر پرفروش ترين هاي سامسونگ قرار دارند.
در همين حال مدل هاي D880،D780 ، E250 ، G400 ، P520 و U900 به ترتيب به بهاي دو ميليون و ۷۹۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۴۰ هزار ريال، ۹۹۰  هزار ريال، چهار ميليون و۵۰ هزار ريال، چهار ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۳۹۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا