تعداد کاربران ايديا هند از ۳۰ ميليون نفر گذشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س اين گزارش ، سهم اپراتور ايديا در بازار روبه توسعه هند در نيمه اول امسال از ۹.۴ درصد به ۹.۸ درصد رسيده است.يک مقام آگاه ، پيشبرد موفقيت آميز طرح هاي توسعه اي ، افزايش ۳۴.۶ درصدي سايت ها ي تماس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س اين گزارش ، سهم اپراتور ايديا در بازار روبه توسعه هند در نيمه اول امسال از ۹.۴ درصد به ۹.۸ درصد رسيده است.
يک مقام آگاه ، پيشبرد موفقيت آميز طرح هاي توسعه اي ، افزايش ۳۴.۶ درصدي سايت ها ي تماس ، عرضه سرويس به ايالت مومباي و افزايش هزينه براي ساخت برند خاص را از جمله دلايل رشد و موفقيت اين اپراتور ذکر کرد.
آمار ها نشان مي دهد که ماهانه بيش از هشت ميليون نفر به شبکه تلفن همراه هند افزوده مي شوند و اکنون شمار کاربران اين کشور به بيش از ۳۰۰ميليون نفر رسيده است.
اين آمار نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند و هند۱۲اپراتور فعال دارد  که ايديا در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا