تمديد مهلت تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم بررسي مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا نتيجه تمديد مهلت زماني تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم  به سازمان تنظيم مقررات تا دو روز آينده مشخص مي شود.بنابر اعلام قبلي خريداران اسناد تا ۱۳ آبان ماه فرصت خواهند داشت تا اسناد مرحله اول را که مربوط به ارزيابي کيفي است، به سازمان تنظيم مقررات تحويل دهند،اما مجري برگزاري مزايده …

به گزارش خبرنگار موبنا نتيجه تمديد مهلت زماني تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم  به سازمان تنظيم مقررات تا دو روز آينده مشخص مي شود.
بنابر اعلام قبلي خريداران اسناد تا ۱۳ آبان ماه فرصت خواهند داشت تا اسناد مرحله اول را که مربوط به ارزيابي کيفي است، به سازمان تنظيم مقررات تحويل دهند،اما مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم در نشست ويژه مزايده در دوبي از احتمال تمديد اين مهلت خبر داده است.
 احتمال مي‌رود که برخي از خريداران اسناد مزايده با مشارکت هم ،در مزايده حضور پيدا کنند و تعداد شرکت‌هايي که در نهايت مدارک خود را به سازمان تنظيم مقررات تحويل مي‌دهند، کاهش يابد.
اين درحالي است  که ۲۷ مهر  آخرين مهلت خريد اسناد مزايده اعلام شده  بود و گفته شد که مجري اپراتور سوم  اعتقادي به تمديد دوباره آن ندارد.
لازم به ذکر است بر طبق زمان بندي ارائه شده، پس از ارائه پيشنهادات شرکت‌کنندگان در ۹ آذرماه، حدود دو  هفته براي بررسي پيشنهادات فني – بازرگاني (پاکت ب) و دو هفته براي برگزاري جلسه نهايي زمان در نظر گرفته شده و برنده مزايده در اوايل دي ماه اعلام خواهد شد.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا