رونمايي از اولين پورتال آنلاين خاورميانه در امارات

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دِنشنال، اين سرويس که به GETMO موسوم است، يک پورتال دانلود ديجيتالي است و با همکاري ميان شرکت رسانه اي ابوظبي و Bertelsmann و سامسونگ براي تلفن همراه ارايه شده است.اين پورتال امکان دانلود موسيقي، فيلم، بازي، ويديو، محافظ صفحه و زنگ هاي موبايلي را  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دِنشنال، اين سرويس که به GETMO موسوم است، يک پورتال دانلود ديجيتالي است و با همکاري ميان شرکت رسانه اي ابوظبي و Bertelsmann و سامسونگ براي تلفن همراه ارايه شده است.
اين پورتال امکان دانلود موسيقي، فيلم، بازي، ويديو، محافظ صفحه و زنگ هاي موبايلي را  با يک کارتGETMO  که در گوشي هاي سامسونگ تعبيه مي شود، فراهم مي کند.
اين کارت ها هم اکنون توسط شرکت Jumbo Electronics در دوبي در دسترس کاربران قرار دارد.
Neeraj Seth، مدير بازاريابي بخش تلفن همراه سامسونگ در خاورميانه و آفريقا مي گويد: اولين گوشي تلفن همراه سامسونگ مجهز به محتواي GETMO امروز در  دومين روز برگزاري نمايشگاه جيتکس پرده برداري مي شود.
گوشي هاي منتخب براي تجهيز به اين سرويس در کشورهاي خاورميانه، آفريقا و پاکستان عرضه مي شوند و با اين سرويس کاربران امکان دانلود ۲۰ آهنگ از ليست محبوب ترين و معروف ترين آهنگ ها را دارند.
بر اساس اين گزارش، سامسونگ ازGETMO  به عنوان يک پورتال اعتباري نام مي برد که کاربرد بسياري دارد و GETMO سرويسي است که براي تلفن همراه، کامپيوترهاي شخصي و دستگاه هاي MP3 ارايه شده است.
يکي از مقامات آگاه مي گويد، ميزان موفقيت GETMO  به کاربران بستگي دارد زيرا تاکنون چنين سرويسي در خاورميانه عرضه نشده است.
بر اساس اين گزارش اين سرويس اواخر بهار سال جاري مورد آزمايش فني قرار گرفت.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا