نصب و راه‌اندازي ۳۹ سايت تلفن همراه روستايي، در هفته ۲۶

به گزارش  موبنا به نقل ازروابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي کرمانشاه، آذربايجان‌غربي و قزوين به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را کسب کرده‌اند. در اين ميان استان کرمانشاه با برقراري تلفن همراه روستايي براي ۳۱ روستا در هفته بيست و ششم، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده …

به گزارش  موبنا به نقل ازروابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي کرمانشاه، آذربايجان‌غربي و قزوين به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
در اين ميان استان کرمانشاه با برقراري تلفن همراه روستايي براي ۳۱ روستا در هفته بيست و ششم، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.
بر اساس اين گزارش، طي اين مدت تلفن خانگي به ۳۴ روستا در استان هاي آذربايجان شرقي و کرمانشاه ارائه شد که از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي شمسي کندي، قاراب سفلي، کوه کمرو يال قشلاقي از توابع ميانه استان آذربايجان شرقي اشاره کرد.
کاشنبه چهاردانگي، دوچقا، سراب سرفيروزآباد، قزانچي، شهرک شهيدعسگري، سيدنقي رفيق‌آبادي، کنگربان عليا، چقانقدعلي، چله عليا، دولت‌آبادعليا، کله جوب، از توابع استان کرمانشاه، از ديگر روستاهايي هستند که طي اين هفته از نعمت تلفن خانگي بهره مند شدند.
بهره‌برداري از يک دفتر ICT روستايي در استان‌ اصفهان و ۹ لينک انتقال راه دور در استان قزوين نيز از ديگر پروژه‌هاي مخابراتي اجرا شده، در هفته ۲۶ است.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا