تلفن همراه خود را اجاره ندهيد

به گزارش خبرنگار موبنا با توجه موضوع حقوقي” بقاي مسووليت مشترک اصلي”، مسووليت  مالي و حقوقي تلفن همراه بر عهده مشترکي خواهد بود  که سيم کارت  به نام او صادر شده  است.به همين جهت به مشترکان  توصيه مي شود از واگذاري  تلفن همراه  به صورت رهن ، اجاره  يا وکالت، جدا  خودداري و جز به …

به گزارش خبرنگار موبنا با توجه موضوع حقوقي” بقاي مسووليت مشترک اصلي”، مسووليت  مالي و حقوقي تلفن همراه بر عهده مشترکي خواهد بود  که سيم کارت  به نام او صادر شده  است.
به همين جهت به مشترکان  توصيه مي شود از واگذاري  تلفن همراه  به صورت رهن ، اجاره  يا وکالت، جدا  خودداري و جز به صورت قطعي يا تنظيم سندصلح در دفاتر اسناد رسمي  و دفاتر خدمات  مشترکين تلفن همراه  نسبت به انتقال تلفن خود اقدام نکنند.
همچنين درزمان فروش  سيم کارت حضور و رويت خريدار و تنظيم  همزمان فرم انتقال الزامي است و در صورت هر گونه سوء استفاده،مالک سيم کارت  پاسخگوي  تمامي  مسائل مالي و حقوقي خواهد بود.
اين در حاليست که شواهد نشان مي دهد بيشترين  شکايات و مشکلات دفاتر خدمات ارتباطي و مشترکين  به دليل رعايت نکردن اين نکته و واگذاري تلفن به سايرين است. 
 همراه اول اكنون حدود ۲۸ ميليون مشترك اعتباري و دائمي در كشور دارد.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا