امارات نمايشگاه Gitex را با صدور ويزاي موبايلي آغاز کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” عربيان بيزينس دات کام” ، نمايشگاه تجاري سالانه لوازم مصرفي و الکترونيکي  ” جيتکس” /Gitex که از روز گذشته افتتاح شده است ، هرساله در امارات عربي متحده   برگزارمي شود .اين نمايشگاه  در مرکز نمايشگاه تجاري دوبي برگزارمي شود وحدود ۱۲۰ هزاربازديد کننده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” عربيان بيزينس دات کام” ، نمايشگاه تجاري سالانه لوازم مصرفي و الکترونيکي  ” جيتکس” /Gitex که از روز گذشته افتتاح شده است ، هرساله در امارات عربي متحده   برگزارمي شود .
اين نمايشگاه  در مرکز نمايشگاه تجاري دوبي برگزارمي شود وحدود ۱۲۰ هزاربازديد کننده از کشورهاي حاشيه خليج فارس ، از آن ديدن مي کنند.
اداره امور اتباع و اقامت دوبي  با استفاده از فن آوري جديد ، ويزا را با ارسال يک بارکد  روي تلفن همراه فرد متقاضي صادر مي کند.
با ارسال بارکد  مخصوص ، که به معناي تاييد ويزاي صادر شده است ، بازديدکنندگان مي توانند با ارايه آن وارد امارات عربي متحده شوند.
با استفاده از سرويس جديد صدور ويزا از طريق تلفن همراه که  M-Visa نام دارد ، متقاضيان مي توانند تمامي انواع ويزا را از طريق پست الکترونيک ( ايميل) و پيام هاي متني درقالب يک بارکد دريافت کنند.
به مسافران و بازديد کنندگان هنگام ورود به امارات ، پس از اسکن کردن بارکد ويزا ، اجازه ورود داده مي شود.
سرلشگر ” المعاري” مدير اداره اتباع و اقامت دوبي دربيانيه اي گفت : سرويس جديد و خودکار اعطاي ويزاي ما موجب کاهش اتلاف وقت و ارايه سرويس هاي درجه يک همراه با خصوصيات و  اختيارات بيشتر است .
۱۳۱/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا