تلفن همراه در خانواده هاي سنتي آمريکا کاربرد بيشتري دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “آ اف پي”، خانواده هاي آمريکايي امروزه از شکل سنتي پدر، مادر و فرزندان خارج شده و در اغلب موارد پدر و مادر جدا از يکديگر يا فرزندان جدا از والدين زندگي مي کنند. تحقيقات جديد حاکي از آن است که استفاده از تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “آ اف پي”، خانواده هاي آمريکايي امروزه از شکل سنتي پدر، مادر و فرزندان خارج شده و در اغلب موارد پدر و مادر جدا از يکديگر يا فرزندان جدا از والدين زندگي مي کنند.
تحقيقات جديد حاکي از آن است که استفاده از تلفن همراه در بين خانواده هاي سنتي که پدر و مادر همراه با فرزندان زندگي مي کنند، بيشتر از ديگر افراد است.
در آمريکا ۴۲ درصد والدين از طريق تلفن همراه کودکان خود را کنترل مي کنند.
اين تحقيق که روي دو هزار و ۲۵۲ کاربر آمريکايي انجام شد، نشان مي دهد ۸۹ درصد خانواده هاي سنتي چندين دستگاه تلفن همراه در خانه دارند و نيمي از آنها هر کدام دو يا سه تلفن همراه دارند.
بر اساس اين تحقيقات ۶۶ درصد اين خانواده ها از پهن باند هاي پر سرعت براي تلفن همراه خود استفاده مي کنند و ۵۲ درصد زنان خانه دار نيز کاربر تلفن همراه هستند.
بر خلاف نظريه ها يي که پيش از اين محققان در مورد تاثير تلفن همراه و فن آوري هاي جديد بر جدايي اعضاي خانواده  ارايه داده بودند اکنون پژوهش ها حاکي از گسترش روابط اعضاي خانواده با تلفن همراه است.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا