کاهش خريد و فروش تلفن همراه در بازار هاي جهاني

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، کارشناسان، کاهش تمايل کاربران به خريد گوشي هاي جديد و يا ارتقا دادن آنها  و بحران اقتصادي جهاني  دليل اصلي کاهش رونق خريد و فروش تلفن همراه مي دانند. بر اساس اين گزارش، ۶۵ درصد از کاربران تلفن همراه کساني هستند که مايل هستند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، کارشناسان، کاهش تمايل کاربران به خريد گوشي هاي جديد و يا ارتقا دادن آنها  و بحران اقتصادي جهاني  دليل اصلي کاهش رونق خريد و فروش تلفن همراه مي دانند.
بر اساس اين گزارش، ۶۵ درصد از کاربران تلفن همراه کساني هستند که مايل هستند به اينترنت و کاربردهاي آنلاين دسترسي داشته باشند اما حاضر نيستند براي اين منظور هزينه اي گوشي هاي نسل جديد و پيشرفته کنند.
به گفته کارشناسان، توسعه نرم افزارهاي موبايلي راهي منطقي براي توسعه اين صنعت به شمار مي آيد.
اين کارشناسان معتقدند،  اقتصاد کنوني ، نرم افزارهاي موبايلي را مي طلبد که قابليت کار در هر نوع تلفن همراه را داشته باشند و بتوانند آنها را به يک تلفن هوشمند تبديل کنند.
بر اساس اين گزارش، راهکار نسل آينده “همه در يکي”  کاربردهاي مختلف را در يک پلتفورم در اختيار کاربران مختلف خواهد گذاشت.
“جوزف کائوگلين” يکي از محققان در اين زمينه مي گويد: سرويس هاي  ارتباطي امروزه  بدون شک باعث از بين رفتن “فاصله ها” شده اند  و نسل آينده نرم افزارهاي تلفن همراه نيز مي توانند تعريف مرز ، مکان و دور و نزديک را تغيير دهند.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا