مهلت خريد اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه به اتمام رسيد

سعيد مهديون در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: بعد از اتمام اين مهلت، خريداران حداکثر دو هفته زمان خواهند داشت تا اسناد و مدارک موردنظر را به سازمان تنظيم مقررات تحويل دهند.وي با بيان اينکه “اثبات توانايي مالي، ترکيب سهامداري و اينکه اپراتور پروانه لغو شده نداشته و حداقل دو ميليون مشترک …

سعيد مهديون در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: بعد از اتمام اين مهلت، خريداران حداکثر دو هفته زمان خواهند داشت تا اسناد و مدارک موردنظر را به سازمان تنظيم مقررات تحويل دهند.
وي با بيان اينکه “اثبات توانايي مالي، ترکيب سهامداري و اينکه اپراتور پروانه لغو شده نداشته و حداقل دو ميليون مشترک داشته باشد از جمله شرايطي است که بايد در اين اسناد بررسي شود”، يادآور شد: چنانچه خريداران زودتر از زمان موردنظر نيز اسناد خود را آماده کرده اند، مي توانند آن را تحويل سازمان دهند.
مهديون گفت: پيشنهادات ارائه شده ظرف يک هفته بررسي و نتايج به خريداران اعلام مي شود.
مجري پروژه اپراتور سوم تلفن همراه با تاکيد براينکه “هر شرکت به صورت مستقل بررسي صلاحيت مي شود و اين فرايند به صورت مقايسه اي نيست “، خاطرنشان کرد: خريداران تاييد صلاحيت شده تا نهم آذرماه زمان دارند تا پاکات الف، ب و ج پيشنهادي قيمت را تحويل دهند.
وي با بيان اينکه ” پاکات الف و ب دهم آذرماه گشايش مي يابد و زمان بازگشايي پاکات “ج” نيز بعد از اين مرحله مشخص خواهد شد”، تصريح کرد: با توجه به برگزاري دومين کنفرانس آشنايي با اپراتور سوم که روز پنج شنبه(۲۵ مهرماه) در دبي برگزار شد و بيش از ۸۵ درصد مدعوين نيز در آن حضور داشتند ، عمده بحث مطرح شده از سوي خريداران اسناد، مربوط به افزايش مدت زمان ارائه مدارک بود.
مهديون ادامه داد: در اين رابطه سعي داريم با ارائه پيشنهاد به سازمان تنظيم مقررات مدت زمان ارائه اسناد  را افزايش دهيم تا خريداران براي به توافق رسيدن با طرف هاي خود و ترکيب سهامداري با ضيق وقت مواجه نشده و در طول پروژه مشکلي در اين خصوص ايجاد نشود.
وي گفت: تاکنون ۱۱ شرکت به صورت ريالي در داخل کشور اقدام به خريد اسناد مزايده کرده اند و دو شرکت نيز به صورت يورو و از طريق مشاور خارجي اين مزايده، نسبت به خريد اسناد اقدام کرده اند.
مجري پروژه اپراتور سوم با بيان اينکه “از اين ۱۳ شرکت به لحاظ ماهيتي ۱۰ شرکت ايراني و سه شرکت غير ايراني هستند”، خاطرنشان کرد:اين خريداران به دنبال ايجاد بهترين کنسرسيوم و مناسب ترين شرکا هستند و پيش بيني مي شود اين خريداران با هم ترکيب شوند و تعداد پيشنهادات کمتر از اين تعداد شود.
۱۲۸/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا