نرم افزار فارسي محتواي اخبار توليد شد

پارسا بهرام غفاري، مجري اين طرح در گفت‌‏وگو با خبرنگارايلنا ضمن تشريح نرم‌‏افزار ” اخبار من” اظهار داشت: در حدود دو ماه پيش اقدام به طراحي اين نرم‌‏افزار کردم، اين نرم افزار در محيط جاوا و به صورت کاملاً فارسي نوشته شده است.وي اضافه کرد: اين نرم‌‏افزار اخبارهاي محتوايي مانند وضعيت آب و هوا، نرخ …

پارسا بهرام غفاري، مجري اين طرح در گفت‌‏وگو با خبرنگارايلنا ضمن تشريح نرم‌‏افزار ” اخبار من” اظهار داشت: در حدود دو ماه پيش اقدام به طراحي اين نرم‌‏افزار کردم، اين نرم افزار در محيط جاوا و به صورت کاملاً فارسي نوشته شده است.
وي اضافه کرد: اين نرم‌‏افزار اخبارهاي محتوايي مانند وضعيت آب و هوا، نرخ ارز، طلا و دلار، پيش بيني آب و هوا و اطلاعاتي از اين دست را ارائه مي‌‏کند.
بهرام غفاري ادامه داد: در حال حاضر نسخه آزمايش اين نرم‌‏افزار آماده شده و به صورت رايگان در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت، البته نسخه ابتدايي نرم‌‏افزار برروي گوشي‌‏هاي نوکيا آزمايش شده است و به تدريج برروي تمامي گوشي‌‏هاي موجود در بازار با هر نوع برندي قابل نصب خواهد شد.
وي اظهارداشت: متقاضيان مي‌‏توانند با مراجعه به سايت به دو صورت نسخه آزمايشي نرم افزار را تهيه نمايند، به عبارتي درخواست کنندگان مي توانند هم نرم افزار را ازروي سايت دانلود کنند و هم اينکه آدرس لينک سايت را بر گوشيهاي تلفن همراه خود وارد کنند تا نرم افزار خود به خود بر روي گوشي نصب شود.
طراح نرم افزار ” اخبار من” خاطر نشان کرد: در حالت دوم کساني مي توانند اين کار را انجام دهند که سيم کارتشان به فناوري GPRS مجهز باشد، سيم کارتهاي ايرانسل با صحبتهاي انجام شده از اين نرم افزار پشتيباني مي کند و سيم‌‏کارت‌‏هاي همراه اول هم به زودي و در آينده نزديک اين امر را انجام خواهند داد.
وي در ادامه به برنامه‌‏هاي ديگر خود براي عرضه اين نرم افزار به بازار اشاره کرد و گفت: بعد ازاينکه درخواست براي اين نرم‌‏افزار به ۱۰۰۰ عدد رسيد، در طول يک ماه و نيم نرم افزار به صورت رايگان در بازار عرضه خواهد شد و بعد ازاين مدت نسخه تجاري با قيمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان ارائه خواهد شد.
بهرام غفاري علت بهاي پايين اين نرم‌‏افزار را خدمت به مردم دانست و افزود: هدف اصلي بنده کارايي نرم افزار براي مردم است و نه تجارت، و اگر هم خواهان کسب درآمدي باشم به کمک آگهي هاي روي نرم افزار اين کار را انجام خواهم داد.
گفتني است، نرم افزار ” خبار من ” قابل نصب برروي گوشيهاي فارسي ساز و مجهز به جاوا هستند، نصب خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا