هاچينسون اپراتور برتر انگليس در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”بر اساس گزارش  بدست آمده تعداد كل كاربران اين اپرتور تا پايان فصل دوم به سه ميليون و ۶۷۰ هزار نفر رسيده است كه نسبت به چهار سال گذشته رشد قابل توجهي را نشان مي دهد. در ادامه اين گزارش همچنين آمده است سهم اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”بر اساس گزارش  بدست آمده تعداد كل كاربران اين اپرتور تا پايان فصل دوم به سه ميليون و ۶۷۰ هزار نفر رسيده است كه نسبت به چهار سال گذشته رشد قابل توجهي را نشان مي دهد.
در ادامه اين گزارش همچنين آمده است سهم اين اپراتور در بازار تلفن همراه انگليس  از ۴.۳ درصد در فصل دوم سال گذشته به ۲/۵ درصد در  سال جاري  رسيده است.
ميزان رشد اين اپراتور در  فصل دوم ۲۶ رصد بوده در حالي كه  تسكو ۲/۱۶درصد رشد را در كارنامه خود ثبت كرد و وودافون ،اورنج ، ويرجين و تي موبايل نيز به ترتيب ۲/۶، ۵، ۹/۳، ۹/۲و هفت دهم درصد رشد داشته اند.
تعداد كاربران انگليس تا پايان فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۷۱ ميليون و ۵۰هزار نفر بوده است كه حدود سه ميليون و ۳۴۰هزار نفر از اين تعداد در فصل دوم سال جاري ميلادي به شبكه ارتباطي اين كشور اضافه شده اند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا