چاينا موبايل مراکز R&D خود را در خارج از چين ايجاد مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”هوانگ زيائوکينگ” مدير مرکز تحقيق چاينا موبايل اعلام کرد : درآمد اصلي اين اپراتور درحال حاضر معطوف به سرويس ها ي صوتي است که با احداث اين مرکز و نوآوري در توليدات اين اپراتور اين در آمدها  افزايش مي يابد.وي از سيليکون ولي آمريکا به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”هوانگ زيائوکينگ” مدير مرکز تحقيق چاينا موبايل اعلام کرد : درآمد اصلي اين اپراتور درحال حاضر معطوف به سرويس ها ي صوتي است که با احداث اين مرکز و نوآوري در توليدات اين اپراتور اين در آمدها  افزايش مي يابد.
وي از سيليکون ولي آمريکا به عنوان يکي از مراکز کليدي براي نيل به موفقيت و اهداف چاينا موبايل نام برد.
چاينا موبايل اعلام کرد : تمرکز اصلي خود را روي گوشي هايOEM  و توسعه سيستم عامل اندروييد معطوف کرده و گوشي هاي نسل سومي را که مجهز به سيستم عامل است به منظور استفاده در شبکه ارايه مي دهد.
چين در بين ديگر رقباي آسيايي با  رشد سالانه  20.4درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است و تعداد کاربران اين کشور تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۱۶ ميليون نفر رسيد.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون نفربر تعداد کاربران خود افزوده است و شمار مشترکين  اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
۱۳۴/۱۴/۱۵۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا