موبايل بانکينگ در سيستم دولتي پيشرفت نمي کند

عليرضا دهقاني فر در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: اگرچه در سالهاي اخير قدمهاي خوبي در جهت ايجاد تشکيلات خصوصي در حوزه بانک ها و اپراتورهاي تلفن همراه برداشته شده اما اين اقدامات انطور که بايد کافي نبوده است.وي با بيان اينکه ” بدنه بانکداري ايران عمدتا دولتي با ديدگاههاي ثابت در مقابل …

عليرضا دهقاني فر در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: اگرچه در سالهاي اخير قدمهاي خوبي در جهت ايجاد تشکيلات خصوصي در حوزه بانک ها و اپراتورهاي تلفن همراه برداشته شده اما اين اقدامات انطور که بايد کافي نبوده است.
وي با بيان اينکه ” بدنه بانکداري ايران عمدتا دولتي با ديدگاههاي ثابت در مقابل تغييرات است” ، يادآور شد: برنامه ريزي راهبردي در جهت تغيير ساختار تشکيلاتي و مديريتي فعلي بانک هاي دولتي کشور ضرورتي اجتناب ناپذير است.
اين کارشناس گفت: در راستاي حل اين مشکل، بهره گيري از روش هاي آموزشي و تبليغاتي در شکل آسان آن براي کارمندان بانک ، مشترکان تلفن همراه و نيز آموزش‌هاي دانشگاهي براي بالا بردن سطح علمي متخصصان اين رشته، مي تواند در جهت فرهنگ سازي موبايل بانکينگ در کشور اقدامي جدي محسوب شود.
دهقاني فر تصريح کرد: تحقيقات در فناوري‌هاي نوين مرتبط در سازمان‌ها نشان مي دهد كه نوآوري هايي از اين دست ، غالبا با مقاومت هايي روبرو شده که اصولا به تحولات تکنولوژيک به ديده شک و ترديد مي نگرند.
۱۲۸/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا