۷/۶۸ ميليون نفر به کاربران چيني افزوده شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت شين هوا نت، براساس مطالعات  Telecom چين ، شمار کاربران تلفن همراه در اين کشور تا پايان ماه آگوست ( ۱۰ شهريور)  ميلادي  به ۶۱۶ ميليون نفر رسيده است. چين در بين ديگر رقباي آسيايي در حوزه تلفن همراه با  رشد سالانه  20.4 درصد رتبه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت شين هوا نت، براساس مطالعات  Telecom چين ، شمار کاربران تلفن همراه در اين کشور تا پايان ماه آگوست ( ۱۰ شهريور)  ميلادي  به ۶۱۶ ميليون نفر رسيده است.
چين در بين ديگر رقباي آسيايي در حوزه تلفن همراه با  رشد سالانه  20.4 درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است و گزارش وزارت ارتباطات چين حاکي است که در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون نفر به کاربران اين کشور افزوده شده است.
تعداد کاربران چين در فوريه سال ۲۰۰۶ ميلادي ۴۰۰ ميليون نفر بوده و با گذشت ۱۶ ماه، تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۵۰۰ ميليون نفر و اکنون به  616ميليون نفر رسيده است.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون نفر به تعداد کاربران خود افزوده است و تعداد مشترکين آن در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول و دوم را در چين و اول و سوم را در جهان دارا مي باشند.
چين  9ميليون و ۵۷۲هزار و   900کيلومتر مربع وسعت و يک ميليارد و  300ميليون نفر جمعيت دارد و پايتخت آن پکن است.
۱۳۵/۱۴/۱۵۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا