نرم افزاري براي جلوگيري از مکالمه افراد در حين رانندگي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاي فرانسه، اين نرم افزار مخصوص جوانان و نوجواناني که هنگام رانندگي با گوشي مکالمه و به ارسال پيام کوتاه مي پردازند، طراحي شده است.DriveAssist فناوري مديريت مکالمه به شکل ارتقا يافته است که به عنوان يک منتشي شخصي عمل کرده و از مکالمه يا ارسال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاي فرانسه، اين نرم افزار مخصوص جوانان و نوجواناني که هنگام رانندگي با گوشي مکالمه و به ارسال پيام کوتاه مي پردازند، طراحي شده است.
DriveAssist فناوري مديريت مکالمه به شکل ارتقا يافته است که به عنوان يک منتشي شخصي عمل کرده و از مکالمه يا ارسال پيام متني هنگامي که با اتومبيل در حال حرکت است، جلوگيري مي کند.
عملکرد نرم افزار DriveAssist به اين شکل است که هنگامي که گوشي تلفن همراه داخل اتومبيلي که با سرعت در حال حرکت است ، زنگ مي خورد به شکل خودکار به تماس گيرنده اعلام مي کند که فرد مورد نظر شما در حال رانندگي است و لطفا فعلا تماس نگيرد و پيام کوتاه ارسال نکنيد.
اين سرويس به والدين فرد مورد نظر يا افراد ديگر با استفاده از سرويس ناوبري ماهواره اي مکان و مقصد را اعلام مي کند.
اگر اين تماس ضروري و مهم باشد فرد تماس گيرنده مي تواند بنا به روش هايي کاربر را متوجه ساخته و وادار به پاسخگويي کند.
اين شرکت کانادايي در حال مذاکره با اپراتورهاي ارايه دهنده سرويس هاي تلفن همراه است که با همکاري آنها اين سرويس را براي همه مشترکان ارايه دهد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا