بيش از پنج کنسرسيوم داخلي آمادگي حضور در مزايده اپراتور سوم را دارند

 به گزارش خبرنگار موبنا، کامران مجدمنش در همايش بين‌المللي مخابرات ايران و در نشست ويژه اپراتور سوم ، با اشاره به توانمندي ۵۲ شرکت داخلي عضو کنسرسيوم صنعت مخابرات کشور اعلام کرد:  بنا بر مصوبه مجمع عمومي کنسرسيوم صنعت مخابرات اين شرکت به سهامي خاص تبديل خواهد شد.”وي گفت: ۴۰ شرکت از ۵۲ شرکت خصوصي …

 به گزارش خبرنگار موبنا، کامران مجدمنش در همايش بين‌المللي مخابرات ايران و در نشست ويژه اپراتور سوم ، با اشاره به توانمندي ۵۲ شرکت داخلي عضو کنسرسيوم صنعت مخابرات کشور اعلام کرد:  بنا بر مصوبه مجمع عمومي کنسرسيوم صنعت مخابرات اين شرکت به سهامي خاص تبديل خواهد شد.”
وي گفت: ۴۰ شرکت از ۵۲ شرکت خصوصي کنسرسيوم سازنده تجهيزات مخابراتي هستند که تجهيزات آنها  در اپراتور اول ،دوم،  شرکت زير ساخت جديد و مخابرات قديم مورد استفاده قرار گرفته شده است.
اين کارشناس مخابراتي گفت: تا کنون  اين  52 شرکت  وظيفه خود رابه خوبي  انجام داده اند و تا حد ممکن در زمينه توسعه مخابرات  خدمت کرده اندو در حال حاضر درصدد هستندکه در زمينه اپراتوري  تلفن همراه  فعاليت کنند.
 وي ادامه داد: اما در به دليل شرايط اقتصادي ومشکل دستيابي  دست يابي به تفاهم با يک اپراتور خارجي تا حدي باعت وقفه در فعاليت کنسرسيوم ها شده است.
   مجدمنش با اشاره به آنکه ابهاماتي به اسناد مزايده اپراتور سوم وارد است ،ادامه داد: ما پرسش هاي  خود را درباره ابهامات موجود به صورت کتبي براي مجري برگزاري مزايده ارسال کرده‌ايم و منتظر پاسخ آنها هستيم.”
وي  از مجري پروژه اپراتور سوم در خواست کرد  تا  پاسخ به سوولات  را به صورت جمعي  براي متقاضيان اعلام کند.
وي  با بيان اين که ” سند يکا بيش از ۲۰ پرسش  در خصوص پروژه اپراتور سوم  را کتبا ارسال کرده است” اظهار داشت: اميدواريم  با دريافت  پاسخ ها  در کوتاه ترين زمان  برنامه زمان بندي شده اپراتور سوم راتدوين  و اجرا کنيم .
مجد منش خاطر نشان کرد:  اگر قرار است در مزايده اپراتور سوم توانمندي  و پتانسيل  داخلي مورداستفاده قرار گيرد و به گونه اي اشتغال زدايي کند بايد شرايط به صورتي باشد تا اهميت  بخش خصوصي  در اين مزايده مشخص شود.
وي در ادامه اظهار داشت:” آن گونه که از اسناد مزايده استنباط مي‌شود تمامي شرکت‌هاي داخلي اعم از فني يا غير فني مي‌توانند در مزايده حضور داشته باشند.”
در همين حاب “همايش بين‌المللي مخابرات ايران” روز دوشنبه به همت گروه علمي تحليلي طيف در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار شد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا