همکاري ۴۰۰ميليون دلاري ZTEچين و اير سل هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در اين گزارش آمده است :ايرسل يکي از نمايندگي هاي اپراتور “ماکسيز ” مالزي است که در حال حاضر سرويس هاي خود را در ۱۰ منطقه مخابراتي  هند ارايه مي دهد.در ادامه اين گزارش آمده است:اير سل در نظر دارد با اين قرار داد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در اين گزارش آمده است :ايرسل يکي از نمايندگي هاي اپراتور “ماکسيز ” مالزي است که در حال حاضر سرويس هاي خود را در ۱۰ منطقه مخابراتي  هند ارايه مي دهد.
در ادامه اين گزارش آمده است:اير سل در نظر دارد با اين قرار داد پوشش دهي سرويس هاي خود را در ۱۳ منطقه باقي مانده از ۲۳ منطقه مخابراتي اين کشور ارايه دهد.
يکي از مقامات ZTE  با ابراز خرسندي از اين همکاري گفت:همکاري با نماينده ماکسيس اين امکان را در اختيار ما مي گذارد که سرويس ها و تجهيزات خود را در يکي از بزگترين  بازارها ي ارتباطي جهان ارايه دهيم.
وي گفت: در حال حاضر مي توانيم بگوييم که در سه فصل گذشته  موفقيت هاي قابل توجهي را در زمينه  تجارت تجهيزات  بي سيم در کارنامه خود ثبت کرده ايم.
وي در ادامه خاطر نشان کرد : ZTEدر حال حاضر رتبه چهارم را در بين شرکت ها ي تهيه کننده تجهيزات ارتباطي جهان به خود اختصاص داده است.
 تعداد کاربران اير سل تا پايان نيمه اول ۲۰۰۸ ميلادي ۱۱ميليون و ۹۰۰هزار و سهم اين اپراتور از بازار ارتباطي هند ۴.۲۲درصد اعلام شده است و اين اپراتور رتبه هفتم بازار ارتباطي هند را به خود اختصاص داده است.
شرکت تجهيزات ارتباطيZTE،تهيه کننده تجهيزات ارتباطي و راهکارهاي شبکه مي باشد و در سال ۱۹۸۵ميلادي در هنگ کنگ  افتتاح شد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا