مسوولان نبايد در زمينه تشکيل اتحاديه مستقل گوشي همراه کوتاهي کنند

” علي مطهري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تشکيل اتحاديه مستقل براي گوشي تلفن همراه امروزه يک نياز محسوب مي شود و مسوولان نبايد در اين زمينه کوتاهي کنند .وي ادامه داد : يکي از وظايف مجلس نظارت بر روند حرکتي نهاد هاي دولتي و نيمه دولتي است و در …

” علي مطهري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تشکيل اتحاديه مستقل براي گوشي تلفن همراه امروزه يک نياز محسوب مي شود و مسوولان نبايد در اين زمينه کوتاهي کنند .
وي ادامه داد : يکي از وظايف مجلس نظارت بر روند حرکتي نهاد هاي دولتي و نيمه دولتي است و در اين باره نيز مجلس کوتاهي نخواهد کرد .
نماينده مردم شبستر در مجلس اظهار داشت : برخي از مسوولان اعلام کرده اند که براي تشکيل اتحاديه تلفن همراه نياز به ۳۰۰ واحد صنفي در هر استان است ، اين موضوع تقريبا تحقق يافته قلمداد مي گردد چرا که بعنوان نمونه در کلان شهر تهران فقط يک منطقه بيش از ۵۰۰ واحد صنفي گوشي تلفن همراه در حال فعاليت هستند که اين مساله در باره ساير استانها نيز صادق است و بسياري از آنها حايز اين شرايط هستند .
وي افزود : در صورت ادامه بي تفاوتي و بي توجهي مسوولان با تشکيل اين اتحاديه مجلس کوتاهي نخواهد کرد و با مسوولان مرتبط با تشکيل نشدن اتحاديه گوشي هاي تلفن همراه در کشور برخورد خواهد کرد .
۱۲۳/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا