گوشي خود را در معرض گرد و خاک قرار ندهيد

به گزارش خبرنگار موبنا تلفن هاي همراه هميشه در معرض آسيب‌ها و ضربات بوده و کارشناسان براي نگهداري بهتر، عمر بيشتر و کاهش خسارت اين دستگاه ها روش‌هاي مختلفي را پيشنهاد کرده اند. ابراهيم درستکار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: لازم است کاربران به طور مرتب گوشي موبايل خود را پاک و تميز …

به گزارش خبرنگار موبنا تلفن هاي همراه هميشه در معرض آسيب‌ها و ضربات بوده و کارشناسان براي نگهداري بهتر، عمر بيشتر و کاهش خسارت اين دستگاه ها روش‌هاي مختلفي را پيشنهاد کرده اند.
ابراهيم درستکار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: لازم است کاربران به طور مرتب گوشي موبايل خود را پاک و تميز کنند چرا که هنگامي‌ که براي مدت زمان طولاني کاربر از گوشي استفاده مي‌کند، ممکن است چربي صورت وي به دستگاه نفوذ کرده و باعث اختلال و خرابي خطوط ارتباطي شود.
به گفته وي، “کاربران نبايد دستگاه تلفن همراه خود را در معرض آفتاب شديد و داغ و باران قرار دهند؛ همچنين اين دستگاه‌ها را پرتاب نکنند و از ضربه زدن به آن خودداري کنند.”
درستکار ادامه داد: مشترکان بايد توجه داشته باشند هنگامي ‌که دستگاه تلفن همراه آنان خيس مي‌شود، آن را مورد استفاده قرار ندهند و خيلي سريع اقدام به خشک کردن و تعمير آن کنند.
وي تصريح کرد: گوشي تلفن همراه نبايد در معرض درجه حرارت زياد محيط قرار گيرد به خصوص در تابستان باتري گوشي آسيب بيشتري مي‌بيند و خراب مي‌شود.
اين کارشناس به مشترکان تلفن همراه توصيه کرد که براي نگهداري بهينه از گوشي خود هنگامي ‌که در حالت شارژ شدن است از آن استفاده نکنند زيرا اين کار باعث بالا رفتن درجه حرارت شارژر شده و به گوشي آسيب مي‌رساند.
وي گفت:براي استفاده از شارژر خودرو نيز کاربران بايد توجه داشته باشند پس از اين که خودروي خود را روشن کردند شارژر را به برق وصل کند .
درستکار افزود:کاربران بايد از باتري اصلي گوشي براي شارژ دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنند، زيرا شارژرهاي مختلف از ولتاژهاي متفاوت استفاده مي‌کنند که اين امر سبب آسيب ديدن باتري گوشي مي‌شود.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا