موتورولا ، گوشي ” رپچر VU30 ” را فردا به بازار عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، اين گوشي به شکل دو کفه اي ( تاشو) طراحي و ساخته شده است و داراي صفحه نمايش بيروني لمسي است.اين گوشي با قابليت دسترسي به سيستم موسيقايي VCAST Music ، امکان خريد و دانلود کپي اصلي موسيقي و آهنگ …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، اين گوشي به شکل دو کفه اي ( تاشو) طراحي و ساخته شده است و داراي صفحه نمايش بيروني لمسي است.
اين گوشي با قابليت دسترسي به سيستم موسيقايي VCAST Music ، امکان خريد و دانلود کپي اصلي موسيقي و آهنگ هاي گوناگون را از طريق رايانه هاي شخصي به صورت مجاني و ديجيتال فراهم مي کند.
صفحه نمايش لمسي بيروني اين تلفن همراه امکان ديدن عکس و تصاوير و همچنين ليست و يا نام فايل هاي موسيقي هاي رسيده براي کاربر را بدون نياز به بازکردن گوشي فراهم مي کند.
اين گوشي داراي دوربين ۲ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديويي ، تهيه عکس با کيفيت عالي ، سيستم جهت يابي صوتي گام به گام VZ Navigator شرکت وريزون وايرلس ، حافظه ۸ گيگابايتي و قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSD به منظور افزايش ميزان ظرفيت حافظه داخلي است. قيمت فروش اين گوشي با قرارداد  دو ساله  99/129 دلار اعلام شده است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” است و اين شرکت در سال گذشته و امسال با کاهش درآمد و فروش روبرو شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا