وريزون سه بازي جديد گيم لافت را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازي فوتبال  NFL2009 يکي  از بهترين شبيه سازي در بازي هاي موبايلي است و تمام فوتباليست ها با قابليت هاي تکنيکي آنها در اين بازي شبيه سازي شده اند.بازي آسفالت چهار يک بازي مسابقه اي است که به کاربر امکان مسابقه رانندگي با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازي فوتبال  NFL2009 يکي  از بهترين شبيه سازي در بازي هاي موبايلي است و تمام فوتباليست ها با قابليت هاي تکنيکي آنها در اين بازي شبيه سازي شده اند.
بازي آسفالت چهار يک بازي مسابقه اي است که به کاربر امکان مسابقه رانندگي با بيش از ۱۰ ماشين و موتور سيکلت را مي دهد. 
در بازي “در راه ايالت Oregon” کاربر در نقش راننده يک واگن ظاهر مي شود که بايد تصميمات استراتژيک را براي امنيت مسافران خود اتخاذ کند تا از توطئه هاي خيانت آميز در امان بمانند.
بازي هاي  NFL 2009 و “در راه ايالت Oregon” با قيمت ۴۹/۳ دلار و بازي آسفالت چهار با قيمت ۹۹/۲ دلار به بازار عرضه شده است.
شرکت وريزون درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي در سال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
موسسه ” جي . دي پاور اند اسوشيتز” ،‌ در جديدترين مطالعات انجام شده درباره ارايه سرويس هاي بي سيم ،‌ اعلام کرد که شركت وريزون وايرلس عنوان بهترين شرکت ارايه کننده سرويس هاي بي سيم را در آمريکا کسب کرد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا