گرامن فون بنگلادش ۱۲۵ ميليون دلار سهام وارد بازار بورس مي كند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيو‍ز”، گرامن فون پيشتر در بيانيه اي اعلام كرده بود ، در نظر دارد بخشي از سهام تلنور نروژ را به ارزش ۳۰۰ميليون دلار واگذار كند اما به دلايل نامعلومي از اين تصميم خود صرف نظر كرد.شعبه بنگلادشي تلنور در سال ۱۹۹۶ توسط گرامن فون در اين  كشور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيو‍ز”، گرامن فون پيشتر در بيانيه اي اعلام كرده بود ، در نظر دارد بخشي از سهام تلنور نروژ را به ارزش ۳۰۰ميليون دلار واگذار كند اما به دلايل نامعلومي از اين تصميم خود صرف نظر كرد.
شعبه بنگلادشي تلنور در سال ۱۹۹۶ توسط گرامن فون در اين  كشور تاسيس شد وبر اساس تازه ترين آمار بدست آمده بنگلادش شش اپراتور دارد كه مجموع کاربران آنان تا نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۴۳ميليون و ۷۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه آن ۲۸.۵ درصد اعلام شده است.
گرامن فون با ۲۰ميليون و ۳۰۰هزار كاربر رتبه اول، بنگلالينك با ۹ ميليون  و ۵۰۰هزار كاربر رتبه دوم ،آكتل با هفت ميليون و ۸۰۰هزار كاربر در جايگاه سوم و وريد تلكام با سه ميليون و ۳۰۰هزار کاربر در جايگاه چهارم جدول اپراتورهاي اين کشور جاي دارند.
دو اپراتور ديگر اين كشور با نام هاي سيتي سل و تلتاك در مجموع با دو ميليون و ۸۰۰ هزار كاربر رتبه هاي بعدي جدول را به خود اختصاص داده اند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا