معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورهاي جهان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  شرکت سامسونگ الکترونيک  درباره اين گوشي اطلاعات چنداني منتشر نکرده و فقط به ارايه تصوير آن بسنده کرده است .آنچه که از تصوير اين گوشي مي توان مشاهده کرد، اين است که گوشي ياد شده احتمالا به شکل کشويي طراحي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  شرکت سامسونگ الکترونيک  درباره اين گوشي اطلاعات چنداني منتشر نکرده و فقط به ارايه تصوير آن بسنده کرده است .
آنچه که از تصوير اين گوشي مي توان مشاهده کرد، اين است که گوشي ياد شده احتمالا به شکل کشويي طراحي و ساخته شده ، داري صفحه نمايش بزرگ و صفحه کليد شماره اي است.
اين شرکت همچنين   تلفن همراه مدل S3600 را که يک گوشي تاشو است ،  به بازارجهاني  موبايل معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  اين گوشي داراي حافظه داخلي ۳۰ مگابايتي ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSD براي افزايش ظرفيت حافظه داخلي تا ۲ گيگابايت و  دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي با قابليت هاي ويدويي است .
اين گوشي همچنين داراي راديو اف ام ،  بلوتوث – ۲ ، USB ، دو صفحه نمايش داخلي و خارجي است که صفحه نمايش داخلي آن از نوع TFT / 2/2 اينچي و ۶۵هزاررنگ مي باشد.
قيمت فروش اين گوشي ۲۲۰ دلار اعلام شده است.
*****
شرکت آمريکايي “موتورولا” گوشي جديد تلفن همراه مدل  Krave ZN4 را به بازار موبايل معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  اين گوشي قراراست طي ماه جاري ميلادي توسط شرکت آمريکايي ” وريزون”  به بازار عرضه شود.
گوشي موتورولا Krave ZN4 داراي قابليت ها ، سيستم هاو کارآيي هاي گوناگون از جمله سيستم موسيقايي ،  قابليت هاي ويديويي و  دسترسي به وب است.
اين گوشي که به شکل تاشو طراحي و ساخته شد ه است ، داراي يک صفحه نمايش گسترده روشن و شفاف و همچنين قابليت هاي چندرسانه اي است.
*****


وودافون استراليا اعلام کرد: طرح توسعه شبکه نسل سوم را به دليل اين که  اريکسون تعهدات خود را به موقع انجام نداده ، به تاخير انداخته است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، وودافون به گفته يک مقام آگاه کار توسعه شبکه مذکور مي بايست تا پايان سال جاري به اتمام مي رسيد اما به دليل مشکلات ايجاد شده تکميل پروژه تا نيمه اول ۲۰۰۹ ميلادي به تعويق افتاد.
وودافون اعلام کرد، اين توسعه شامل پوشش دهي شبکه نسل سوم در باند فرکانسي ۹۰۰مگاهرتز است.
به گفته يک مقام آگاه وودافون و اريکسون مدت زيادي است که در زمينه هاي مختلف با يکديگر همکاري مي کنند.
*****  
شرکت ژاپني / سوئدي ” سوني اريکسون” گوشي تلفن همراه جديد مدل W305 Yao را طراحي و معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي موبايل واک،  اين گوشي ، قرار است درماه مارس سال ۲۰۰۹ ميلادي وارد بازار شود.
اين گوشي با کد نام ” يا او” نيز شناخته مي شود  و داراي  دوربين ۲ مگاپيکسلي ،  صفحه نمايش ۱۷۶ – ۲۲۰ پيکسلي و پشتيباني سيستم مخابراتي وايرلس EDGE است.
*****
” يو تي استارکام ” از گوشي تلفن همراه  Quickfire  که قرار است توسط شرکت آمريکايي ” اي تي اند تي” عرضه شود ، رونمايي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  گوشي ياد شده شباهت بسياري به گوشي تلفن همراه “بلک بري بولد” دارد و آرم شرکت آمريکايي ” اي تي اند تي” برآن نقش بسته است.
گوشي تلفن همراه Quickfire به واسطه صفحه کليد کشويي کامل مدل QWERTY ، براي تهيه و ارسال پيامهاي متني بسيار مناسب است.
اين گوشي که اواخر ماه جاري ميلادي با قيمت ۹۹/۹۹ دلار و قرارداد دو ساله  به بازار عرضه مي شود ، داراي تراشه GPS است و در رنگهاي نارنجي ،  نقره اي و سفيد توليد شده است.
*****


شرکت وودافون سرويس شارژ باتري در فروشگاه هاي اين شرکت موسوم به ‘Chargebox’را ارايه کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران بريتانيايي مي توانند در برخي فروشگاه هاي خاص اين شرکت از سرويس شارژ باتري به صورت کرايه اي استفاده کنند و اين سرويس با تمام گوشي ها با مارک هاي مختلف سازگار است.
هزينه اين سرويس از حد اقل ۱ پوند براي۳۰ دقيقه شارژ شروع مي شود و به حد اکثر ۲ پوند براي ۹۰ دقيقه شارژ مي رسد.
کاربران مي توانند به صورت مستقيم هزينه شارژ را در  ChargeBox وارد کنند يا از طريق پيام کوتاه آن را بپردازند.
در حال حاضر ۳۰ فروشگاه وودافون به سرويس  ChargeBox مجهز شده است و کاربراني که با خالي شدن شارژ ناگهاني باتري گوشي خود مواجه مي شوند مي توانند از اين سرويس استفاده کنند.
*****
ساژم ،تهيه کننده سرويس هاي موسيقي با شعبه آلماني اپراتور وودافون در زمينه ارايه سرويس هاي ويژه کاربرد موسيقي موبايلي همکاري مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،ساژم  گفت:کاربرد جديد که “موزيک فايندر” نام دارد به کاربران اين اجازه را مي دهد که موسيقي هاي مختلف  را در لحظه پخش وارد گوشي خود کنند و آن را در ميان دوستان خود به اشتراک بگذارند و توليدات موسيقي را از طريق فروشگاه هاي موسيقي وودافون خريداري کنند.
بر اساس اين گزارش، کاربران وودافون در آلمان از اين پس مي توانند براي استفاده از کاربرد “موزيک فايندر” ،موسيقي مورد نظر خود را از طريق سايت “وودافون ليو” به طور مستقيم دانلود کند.
با اين سرويس کاربران مي توانند خيلي زودتر و سريع تر از آنچه تصور مي کردند موسيقي مورد نظر خود را در همان لحظه که مي شنوند و در هر مکاني که هستند، وارد گوشي خود کنند.
وودافون با اعلام  اين که همکاري ما با ساژم به سال ۲۰۰۳ ميلادي بر مي گردد افزود: کاربران مي توانند به يک بعد وسيعي از داده هاي موسيقي تا شش ميليون ترک دسترسي داشته باشند و همچنين مي توانند بيوگرافي هنرمندان  و فيلم هاي ويديويي  را تماشا کنند.
*****
هاچينسون تلکام هنگ کنگ اعلام کرد در زمينه پلتفورم پيامک هاي فوري با نيواستار همکاري مي کند و کاربران از اين پس مي توانند به ويندوز مسنجر ليو ياهو دسترسي داشته  باشند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”امي لانگ” يکي از مديران هاچينسون گفت:به کارگيري اين سرويس ما را تشويق مي کنند تا تمام تلاش خود را براي ارايه سرويس هاي جديد و راههاي بهتر براي يکپارچه سازي پيامک به کار گيريم.
*****
*****
تلسترا اعلام کرد : کانل خبري انلاين موبايلي  را با نام “بيگ پوند” در اختيار کاربران  گذاشته است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سافت پديا”،تلسترا اعلام کرد سرويس هاي اين کانال به صورت ۲۴ ساعته و در هر هفت روز هفته در اختيار کاربران قرار مي گيرد و هزينه استفاده ماهانه از اين سرويس ۴.۹۵ دلار استراليا و هزينه استفاده روزانه آن ۱.۹۵ دلار استراليا است.
***** 
شرکت “سونيم”  تلفن همراه مقاوم و محکم مدل XP3 را که به گوشي غير قابل تخريب شناخته مي شود، به بازارمعرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” فون ريويو دات کو  دات يوکي” ، اين گوشي از بالاي يک ساختمان ۱۳ طبقه به پايين انداخته ، با اسلحه به آن شليک شد و در شرايط  نامطلوب جوي و محيطي آن مورد آزمايش قرار گرفت؛ و در همه اين حالات اين گوشي مقاوم داراي سيستم GSM ، از کار نيفتاد.
شرکت سونيم که دفتر آن در کاليفرنياي آمريکا  است ، اين گوشي را در ماه مارس آينده به بازار عرضه مي کند.
اين گوشي داراي پشتيباني سيستم اتصال چهاباندي EDGE/GSM با GPRS ، flashlight mode ، بلوتوث ، دوربين ۳ مگاپيکسلي با سيستم تعيين موقعيت جغرافيايي ، صفحه نمايش مقاوم رنگي ۱۲۸ – ۱۶۰ پيکسلي است .
۱۱۲/۱۳۴/۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا