سامسونگ ۵۱ ميليون دستگاه گوشي فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اي تي نيوز، براساس اين گزارش، همانطور که پيش بيني شده بود افزايش ميزان فروش گوشي هاي سامسونگ در يک فصل براي اولين بار از مرز ۵۰ ميليون دستگاه گذشت. سامسونگ در فصل دوم سال جاري ميلادي ۷/۴۵ ميليون دستگاه به فروش رساند و توانست ميزان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اي تي نيوز، براساس اين گزارش، همانطور که پيش بيني شده بود افزايش ميزان فروش گوشي هاي سامسونگ در يک فصل براي اولين بار از مرز ۵۰ ميليون دستگاه گذشت.
 سامسونگ در فصل دوم سال جاري ميلادي ۷/۴۵ ميليون دستگاه به فروش رساند و توانست ميزان افزايش فروش دستگاه هايش را به بيش از ۵ ميليون دستگاه برساند.
به اين ترتيب اين شرکت در طول اين فصل ۱۳ درصد رشد را تجربه کرد و  سهمش در بازار جهاني تلفن همراه به ۱۸ درصد رسيد و برخي تحليل گران مي گويند که بازي هاي المپيک ۲۰۰۸پکن در فروش اين شرکت تاثير بسزايي داشته  است.
اما سود عملياتي يا ناخالص اين شرکت در فصل دوم ۱۲ درصد بود و فروش کلي گوشي تلفن همراه از اول سال تا فصل سوم ۱۲۴ ميليون دستگاه برآورد شده که انتظار مي رود تا پايان سال اين رقم به ۲۰۰ ميليون دستگاه برسد.
سامسونگ شرکت بزرگ تجهيزات و وسايل الکترونيکي و الکتريکي است که از سه شرکت عمده “سامسونگ الکترونيک”، “سامسونگ هوي اينداستري” و “سامسونگ اينجينيرينگ و کانستراکشن” تشکيل شده که به اين دليل به “تري استار” نيز معروف مي باشد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا