نگاهي به وضعيت سيم کارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، تعادل در عرضه و تقاضا براي سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول باعث شده تا اين نوع سيم کارت با ثبات قيمت مشخصي نسبت به روزهاي گذشته در اختيار کاربران قرار گيرد.“محمد رنجبريان” يکي از فعالان حوزه سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که بازار سيم کارت …

به گزارش خبرنگار موبنا، تعادل در عرضه و تقاضا براي سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول باعث شده تا اين نوع سيم کارت با ثبات قيمت مشخصي نسبت به روزهاي گذشته در اختيار کاربران قرار گيرد.
“محمد رنجبريان” يکي از فعالان حوزه سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که بازار سيم کارت هاي همراه اول به دليل توازن در خريدوفروش با کمتر نوساني همراه مي شود.
وي افزود: اين در حالي است که تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت هاي اعتباري همراه اول به دليل آنتن دهي مناسب همچنان رو به افزايش است.
اين فعال بازار ادامه داد: سيم کارت هاي اعتباري همراه اول هم اکنون به بهاي ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
وي قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول را به شرح زير اعلام کرد: 
سيم کارت صفر کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵” ، “۶” ، “۷” و “۸”  به بهاي
پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۵۰۰ هزارريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال و دوميليون و ۸۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريالي به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي کارکرده کدهاي “۱”، “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵” ، “۶” ، “۷” و “۸”   به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، چهارميليون ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون  و۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز به بهاي ۴۰۰ هزار ريال در بازار پنج گانه تهران به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل نيز به ترتيب به قيمت ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي تاليا بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت۰ ۱۷ و ۴۵۰ هزار ريالي در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا