اورنج فروش گوشي بلک بري Boldرا در انگليس به تعويق انداخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به سايت “سلولارنيوز”،اورنج دليل اين به گفته يک مقام آگاه ، پيشتر نيز اين اپراتور با چنين مشکلي مواجه شده بود و هنوز مشخص نيست بتوان اين مشکل نرم افزاري را رفع کرد يا با استفاده از راه حلي بتوان آن را براي استفاده در شبکه اورنج آماده ساخت.اورنج …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به سايت “سلولارنيوز”،اورنج دليل اين به گفته يک مقام آگاه ، پيشتر نيز اين اپراتور با چنين مشکلي مواجه شده بود و هنوز مشخص نيست بتوان اين مشکل نرم افزاري را رفع کرد يا با استفاده از راه حلي بتوان آن را براي استفاده در شبکه اورنج آماده ساخت.
اورنج اعلام کرد که شرکت در انتظار بررسي و پاسخ رسمي شرکت ريم ،توليد کننده گوشي هاي بلک بري است.
شرکت ريم در ماه مي،  تلفن همراه هوشمند نسل سومي Bold مجهز به مرورگر وب پيشرفته را وارد بازار کرد و اين گوشي براي اولين بار در ماه گذشته در منطقه آمريکاي شمالي  و در کانادا عرضه شد.
اپراتور بزرگ آمريکايي AT&T نيز مانند اورنج عرضه اين گوشي را به دليل مشکلات نرم افزاري رد کرده است.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي ريم  مي باشد که از سال۱۹۹۹ سرويس هاي،پيام کوتاه،فکس اينترنتي،مرورگروب،ايميل  و تلفن همراه را ارايه مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۷۷ميليون ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
در انگليس ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اورنج با ۱۵ميليون و ۴۰۰هزار کاربر رتبه پنجم را در اين کشور و رتبه هشتم را در جهان  به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا