تعداد کاربران تلفن همراه به ۱۲۱ميليون نفر مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت  “سلولارنيوز”،  انتظار مي رود با اين تعداد کاربر، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا سه سال ديگر از ۸۰.۶۳ درصد در سال جاري ميلادي  به ۹۵.۴ درصد  برسد.در ادامه اين گزارش با اشاره به اين که بازار ژاپن در حال رسيدن  به اشباع …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت  “سلولارنيوز”،  انتظار مي رود با اين تعداد کاربر، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا سه سال ديگر از ۸۰.۶۳ درصد در سال جاري ميلادي  به ۹۵.۴ درصد  برسد.
در ادامه اين گزارش با اشاره به اين که بازار ژاپن در حال رسيدن  به اشباع مي باشد ، آمده است : رقابت بر سر محتواهاي شبکه و تجهيزات موجود ميان سه اپراتور “ان تي تي دو کو مو”، KDDI،”سافت بانک”، در حال افزايش است.
اپراتورها ژاپن از هم اکنون پيش از رسيدن به وضعيت اشباع بازار داخلي هدف اصلي خود را حضور در بازارهاي خارجي دانسته بطوري که دوکومو اعلام کرد در نظر دارد سرويس هاي LTE را تا سال ۲۰۱۰ ميلادي در جهان ارايه دهد.
KDDI نيز اعلام  کرد : در نظر دارد سرويس هاي دسترسي پهن باند بي سيم  بر پايه سرويس هاي وايمکس موبايل را تا سال ۲۰۰۹ ميلادي ارايه دهد.
ژاپن سومين مدعي بازار آسيا – اقيانوسيه است و بررسي ها نشان مي دهد که رشد بازار اين کشورسالانه حدود شش درصد است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا