گرانترين شماره رند فروخته شده ۸/۵ ميليون تومان به فروش رفت

ابوالفضل عليشاهي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: رييس كميسيون معاملات شركت ارتباطات سيار  با بيان اين مطلب اظهار كرد: استقبال از دهمين دوره مزايده شماره هاي رند و مرتب همراه اول نسبت به دوره هاي پيشين تقريبا سه برابر افزايش داشت. وي افزود: اين دوره از مزايده دو هزارو ۳۶۵پيشنهاد ارائه شد …

ابوالفضل عليشاهي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: رييس كميسيون معاملات شركت ارتباطات سيار  با بيان اين مطلب اظهار كرد: استقبال از دهمين دوره مزايده شماره هاي رند و مرتب همراه اول نسبت به دوره هاي پيشين تقريبا سه برابر افزايش داشت.
وي افزود: اين دوره از مزايده دو هزارو ۳۶۵پيشنهاد ارائه شد كه نسبت به دوره هاي گذشته چند برابر افزايش نشان مي دهد.
به گفته وي؛ دليل استقبال ازاين دوره را فاصله زماني بين برگزاري مزايده نهم و دهمين دوره بود چرا که  نهمين دوره مزايده در پايان ارديبهشت ماه انجام شده بود.
 وي ادامه داد: «همانند دورهاي پيشين همه پيش شماره هاي همراه دراين دوره به مزايده گذاشته شده كه استقبال ازكد يك نسبت به ساير كدها بيشتر بوده است.»
عليشاهي با اشاره به اين كه در هر دو دوره دوهزار شماره دائم همراه اول به مزايده گذاشته مي شود، تصريح كرد: در اين دوره برخي از شماره ها داراي چندين پيشنهاد داشت و برخي شماره ها پيشنهادي نداشته است.
گفته مي شود زمان  يازدهمين دوره مزايده شماره رند و مرتب همراه اول اواخر آبان ماه سال جاري است.
 اين در حاليست كه در هر دوره از مزايده شماره هاي رند تلفن همراه، فقط حدود ۳۰درصد از شماره ها متقاضي داشته است و بقيه شماره هايي هستند كه يا پيشنهادي نداشته اند يا قيمت آنها كمتر از قيمت پايه پيشنهاد شده است.
 با وجودي که ۱۸ هزار شماره رند همراه اول تاکنون از طريق مزايده عرضه شده اما تنها چيزي حدود سه هزار شماره از اين ميان به فروش رفته است.
اين در حاليست که ۴۰۰هزار شماره رند و مرتب موجود در شبکه تلفن همراه کشور از طريق مزايده در حال توزيع است و در هر دوره دوهزار شماره از آن به مزايده گذاشته مي شود.
تاکنون ۱۰ دوره مزايده شماره هاي رند همراه اول برگزار شده اما اين اپراتور تابه حال شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ را به مزايده نگذاشته است.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا