وريزون سه بازي موبايل ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سه بازي NFL 2009 ، Asphalt 4: Elite Racing  و Oregon Trail از طريق شرکت وريزون براي کاربران آمريکايي ارايه شده است و به آنها امکان مي دهد که اين بازي ها را دانلود کنند.در بازي NFL 2009 کاربران مي توانند از سيستم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سه بازي NFL 2009 ، Asphalt 4: Elite Racing  و Oregon Trail از طريق شرکت وريزون براي کاربران آمريکايي ارايه شده است و به آنها امکان مي دهد که اين بازي ها را دانلود کنند.
در بازي NFL 2009 کاربران مي توانند از سيستم تهاجم و حمله و پدافندها استفاده کنند و به کاربران حس بازي هاي فوتبال را القا مي کند.
بازي Asphalt 4: Elite Racing کاربران را در دنياي رقابت شهري به چالش وامي دارد و آنها بايد با بيش از ۱۰ اتومبيل و دوچرخه مسابقه دهند.
اين مسابقات در شهرهايي چون مونت کارلو، شانگهاي، نيويورک، دوبي و پاريس اتفاق مي افتد و کاربران در اين بازي با آب هواي ابري و باراني، آفتابي و طوفاني و گردوخاک روبه رو هستند.
بازي Oregon Trail حسي از دلتنگي و قربت را در بازيکن ايجاد مي کند و
به کاربر امکان مي دهد که تصميم بگيرد،مشکلات را حل و نقش افراد ماهر و حرفه اي را بازي کند در حالي که بازيکن تمام طول بازي را در مسافرت به سر مي برد و بالاخره به مقصد نهايي خود مي رسد.
گزارش بازي هاي NFL 2009 ، The Oregon Trail و Asphalt 4: Elite Racing از طريق اپراتور وريزون با قيمت ماهانه ۹۹/۲ دلار در دسترس کاربران قرار دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا