موتورولا هدست بلوتوث ” موتوفور اچ ۱۵ ” را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين وسيله همزمان با ديگر هدست بلوتوث موتورولا با نام مدل H780 معرفي شده بود و داراي فنآوري پيشرفته حذف كننده صداهاي مزاحم  و محيطي است .اين هدست همچنين داراي دو ميكروفن است و بطور خودكار فركانس هاي لازم براي بهبود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين وسيله همزمان با ديگر هدست بلوتوث موتورولا با نام مدل H780 معرفي شده بود و داراي فنآوري پيشرفته حذف كننده صداهاي مزاحم  و محيطي است .
اين هدست همچنين داراي دو ميكروفن است و بطور خودكار فركانس هاي لازم براي بهبود كيفيت شنيداري را در مكان هاي آرام و شلوغ تغيير داده و تنظيم مي كند.
هدست بلوتوث H15 درازاي ۱۵ دقيقه شارژ ، بيش از يك ساعت ظرفيت مكالمه  دارد و هنگام شارژ نيز به گوشي تلفن همراه متصل است و كاربر مي تواند به مكالمه هاي رسيده پاسخ بدهد.
اين هدست بلوتوث همچنين داراي قابليت اتصال و همزمان براي استفاده از گوشي شخصي و اداراي و‌ همخواني با بيش از ۲۰۰ گوشي تلفن همراه درمدل هاي مختلف با مارك هاي گوناگون است.
قيمت فروش اين هدست ۹۹/۹۹ دلار اعلام شده است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند و  66 هزار کارمند دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا