رعايت حقوق مصرف کنندگان گوشي تلفن همراه نيازمند حمايت دولت و مجلس است

” بيژن صفوي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : ايجاد ساختار مناسب دراقتصاد بازار از طريق آموزش مصرف كنندگان وهدايت آنها براي خريد آگاهانه ، بستر هاي حمايت از حقوق مصرف کننده را در کشور ايجاد مي کنند .وي ادامه داد : در شرايط کنوني با ايجاد سيستم اتو سيگنال (سيستم …

” بيژن صفوي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : ايجاد ساختار مناسب دراقتصاد بازار از طريق آموزش مصرف كنندگان وهدايت آنها براي خريد آگاهانه ، بستر هاي حمايت از حقوق مصرف کننده را در کشور ايجاد مي کنند .
وي ادامه داد : در شرايط کنوني با ايجاد سيستم اتو سيگنال (سيستم علامت دهنده اتوماتيک) توليد كنندگان و تجار متخلف ديگر نمي توانند حقوق مصرف کنندگان را رعايت نکنند و آنان با استفاده از اين روش از عرصه رقابت براي وارد کنندگان گوشي هاي تلفن همراه خارج مي شوند .
اين مدرس دانشگاه اظهار داشت : شناسايي عوامل تمركز قدرت اقتصادي و مخل رقابت آزاد و معرفي آنها به دولت و درخواست مقابله با اين امر موجب حفاظت از مصرف كنندگان گوشي هاي تلفن همراه در برابر ضررهاي تحميلي اقتصادي مي شود .
به گفته وي ، ” از طريق اطلاع رساني ، آموزش و يا طرح دعوي بر عليه متخلفين و مبارزه با فساد اقتصادي ناشي از انحصار اطلاعات از طريق ارايه اطلاعات صحيح و بهنگام به عموم مردم ديگر شاهد نقض قوانين نخواهيم بود ” .
 123/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا