گوشي Touch Pro اچ تي سي با گارانتي رسمي وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون مدل فوق با دو گارانتي رسمي شرکت هاي ” ياس جهان” و “پرشين تلکام” در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.هم اکنون گوشي Touch Pro اچ تي سي با گارانتي رسمي ” ياس جهان” به بهاي هشت ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و با گارانتي ” پرشين تلکام” به بهاي …

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون مدل فوق با دو گارانتي رسمي شرکت هاي ” ياس جهان” و “پرشين تلکام” در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
هم اکنون گوشي Touch Pro اچ تي سي با گارانتي رسمي ” ياس جهان” به بهاي هشت ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و با گارانتي ” پرشين تلکام” به بهاي هشت ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده به تازگي به جمع محصولات اچ تي سي موجود در بازار تلفن همراه پيوسته است.
گوشي HTC Touch Pro داراي يک دوربين۱۵/۳  مگاپيکسل با کانون اتوماتيک است که ماکسيمم وضوح اين گوشي ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل است.
اين دوربين داراي يک منوي مناسب است و در حالت افقي عکس مي گيرد. دوربين فاقد کليد اختصاصي است و پيش از گرفتن عکس با Pro و تنظيم کانون بايد به آرامي به کليد حرکتي لمسي ضربه زد.
 با قفل شدن کانون مي توان با فشار دادن دکمه تاييد کليد حرکتي عکس گرفت.
دوربين Touch Pro داراي فلش LED است اما فلش آن از نيروي کافي برخوردار نيست. نماياب Touch Pro طبق پيش فرض فاقد کنترل است اما با لمس کردن صفحه نمايش در حالت دوربين مي توان گزينه هاي کنترل را مشاهده کرد. Touch Pro گزينه هاي کافي در منوي دوربين دارد که از ميان آنها مي توان به Self-Timer استاندارد ، پيش تنظيمات رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه رنگ و خطوط شطرنجي نماياب اشاره کرد.
با استفاده از دوربين موجود در قاب جلو نيز مي توان عکس گرفت و تنظيمات شخصي وضوح براي عکس مخاطب وجود دارد. دوربين اين گوشي به geotagging مجهز نيست . با اين گوشي به راحتي بدون تغيير دادن حالت مي توان تصاوير ماکرو ايجاد کرد.
دوربين مدل فوق در وضوح ۳۵۲ در ۲۸۸ پيکسل در ۳۰ fps و در فرمت MPEG-4 فيلمبرداري مي کند.
استاندارد Video CD نيز از اين وضوح استفاده مي کند. منوي دوربين فيلمبرداري شبيه دوربين عکسبرداري است و کاربر فقط مي تواند رنگ سفيد ، وضوح و روشنايي را تنظيم کند و تعدادي از جلوه هاي ويژه رنگ را به آن اضافه نمايد.
باتري گوشي Touch Pro از نوع Li-Ion با توان ۱۳۴۰ ميلي آمپر است که با باز کردن درب ، باتري گوشي مشخص مي شود.
حافظه داخلي  اين گوشي اچ تي سي  288 مگابايت  RAM  و  512 مگابايت   ROM است که اين ميزان حافظه نيز از طريق microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا