مدل KE500 ال جي

قاب جلوي اين گوشي  کاملا ظريف و ساده است.قسمت هاي پلاستيکي گوشي اثر را نشان نمي دهند و ساختار گوشي از استحکام کافي برخوردار است.پس از باز کردن درب کشويي گوشي قسمت فوقاني آن در حالت افقي و عمودي کمي لق مي زند و کاملا محکم نيست. مکانيزم فنري موجود در گوشي به باز و …

قاب جلوي اين گوشي  کاملا ظريف و ساده است.قسمت هاي پلاستيکي گوشي اثر را نشان نمي دهند و ساختار گوشي از استحکام کافي برخوردار است.
پس از باز کردن درب کشويي گوشي قسمت فوقاني آن در حالت افقي و عمودي کمي لق مي زند و کاملا محکم نيست. مکانيزم فنري موجود در گوشي به باز و بسته شدن درآن کمک مي کند.
قسمت بر آمده در بالاي D-Pad ( کليد حرکتي ) که درست در زير کادر صفحه نمايش قرار دارد، محل مناسبي براي فشار دادن گوشي به طرف بالا به منظور باز کردن در آن است. علاوه بر صفحه کليد کاراکتري و D-Pad (کليد حرکتي ) چند کليد ديگر نيز در کناره هاي گوشي وجود دارد .
کليد ولوم و محل بند گوشي در طرف چپ گوشي مشاهده مي شود . کليد دوربين در طرف راست تلفن قرار دارد. دکمه روشن ، خاموش و کليد قرمز تماس نيز در همين طرف گوشي وجود دارد. محل سيم کارت زير باتري است و محل کارت حافظه MicroSD در طرف راست کليد قاب پشت قرار دارد . لنز دوربين دو مگاپيکسل بهمراه فلش LED در قسمت برجسته اي در طرف پشت درب کشويي مشاهده مي شود .
** باتري
باتري گوشي KE500 ال جي از نوع Li-Ion با توان ۸۰۰ميلي آمپر است که در حالت Standby حداکثر ۲۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۲۱۰ دقيقه دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
ال جي KE500 داراي يک صفحه نمايش TFT در اندازه دو اينچ با وضوح ۱۷۶ در ۲۲۰  پيکسل است که ۲۶۲ هزار رنگ را نمايش مي دهد. در تنظيمات صفحه نمايش امکان تنظيم نور و تايمر نور زمينه وجود دارد . صفحه نمايش توسط يک شيشه محافظ پوشيده شده است که در حالت Standby بعنوان آينه بکار مي رود .
اثر انگشت روي صفحه نمايش و کادر براق اطراف آن مشاهده مي شود . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد کاملا غير قابل خواندن است که دليل آن ويژگي آينه مانندش است . در حالت Standby ، زماني که نور زمينه خاموش مي شود ، صفحه نمايش کاملا تاريک است.
**موسيقي و راديو
اين گوشي داراي نرم افزار پخش MP3 است. نرم افزار پخش موسيقي با استفاده از کليد دوربين به صورت Minimize در مي آيد و در زمينه اجرا مي شود.
 همچنين KE500 از فايل هاي MP3 ، WAV و AAC پشتيباني مي کند. قطعات موسيقي طبق نام و بدون در نظر گرفتن برچسب هاي صوتي ID3 مرتب مي شوند . امکان ايجاد Play List شخصي وجود دارد . نرم افزار پخش موسيقي داراي دو پوسته ، شش گزينه پيش تنظيمات اکولايزر و حالت تکرار و انتخاب تصادفي است .
** دوربين
ال جي KE500 داراي يک دوربين دو مگاپيکسل است که لنز آن در طرف پشت درب کشويي روي يک قسمت برآمده قرار گفته است . زماني که درب گوشي بسته باشد از لنز دوربين به خوبي محافظت مي شود . فلش LED و آينه خودنگاره نزديک لنز دوربين مشاهده مي شود . ماکسيمم وضوح دوربين ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پيکسل است. تنظيمات دوربين در يک نوار ابزار در قسمت پايين صفحه نمايش ظاهر مي شوند. گزينه هاي موجود براي هر ويژگي در يک منوي POP-UP ظاهر مي شود و به کاربران امکان مي دهد تا وضوح و کيفيت تصوير ، فعال و غير فعال کردن فلش ، Self-Timer (زمان دادن به دوربين براي گرفتن عکس ) در حد متوسط است. با اينکه کانون اتوماتيک وجود ندارد اما تصاويري که از متن گرفته مي شود قابل خواندن است .
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۶۰ مگابايت است که توسط کارت حافظه جانبي  microSD TransFlash  ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
اين گوشي که از ماه جولاي سال ۲۰۰۷ ميلادي در بازارهاي جهاني عرضه شده تا کنون وارد بازار تلفن همراه تهران نشده است.
قيمت اين گوشي تا زمان عرضه نهايي در بازار تلفن همراه تهران  مشخص نخواهد بود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا