ثبت نام از متقاضيان حضور در تله کام تا سي ام مهرماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار موبنا ثبت نام از متقاضيان شرکت در نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله کام ۲۰۰۸) که از نيمه شهريورماه آغاز شده است؛ در صورت تکميل نشدن ظرفيت سالن هاي نمايشگاه تا سي ام مهرماه خواهد داشت.گفته مي شود تاکنون استقبال بسيار خوبي از حضور در اين نمايشگاه …

به گزارش خبرنگار موبنا ثبت نام از متقاضيان شرکت در نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله کام ۲۰۰۸) که از نيمه شهريورماه آغاز شده است؛ در صورت تکميل نشدن ظرفيت سالن هاي نمايشگاه تا سي ام مهرماه خواهد داشت.
گفته مي شود تاکنون استقبال بسيار خوبي از حضور در اين نمايشگاه صورت گرفته به طوري که ظرفيت سالن ها روبه اتمام است.
اين نمايشگاه با حضور شرکت ها و توليدکنندگان داخلي و خارجي از دوم تا پنجم آذرماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.
هشت دوره متوالي از نمايشگاه تله کام به عنوان بزرگترين رويداد و گردهمايي در بخش مخابرات و ارتباطات کشور ، به صورت بين المللي و با حضور فعال ارگان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي مطرح کشورمان تاکنون برگزار شده است.
نمايشگاه تله کام ، توسط شرکت پالارسامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاري شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا