یکی ورزش استان را دریابد!/فاجعه در ورزش بوشهر!

پس از حاشیه های فراوانی که در گذشته برای تیم های شاهین بوشهر، تیم والیبال دلیران دشتی، ایرانجوان خورموج، ایرانجوان بوشهر و ده ها تیم ریز و درشت دیگر به وجود آمد، اینبار بازهم حاشیه به سراغ تیم ایرانجوان خورموج رفت تا مدیران این باشگاه عطای ماندن در استان و تیمداری را به لقایش بخشیده …

پس از حاشیه های فراوانی که در گذشته برای تیم های شاهین بوشهر، تیم والیبال دلیران دشتی، ایرانجوان خورموج، ایرانجوان بوشهر و ده ها تیم ریز و درشت دیگر به وجود آمد، اینبار بازهم حاشیه به سراغ تیم ایرانجوان خورموج رفت تا مدیران این باشگاه عطای ماندن در استان و تیمداری را به لقایش بخشیده و تصمیم به فروش امتیاز این باشگاه بگیرند.

تمایل تهرانی ها برای خرید امتیاز باشگاه ایرانجوان خورموج
در تازه ترین خبرها گفته می شود با اعلام تمایل مسئولین باشگاه ایرانجوان خورموج برای فروش امتیاز این باشگاه، چند سرمایه گذار تهرانی برای خرید آن ابراز تمایل کردند.

به گفته مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خورموج عدم حمایت از این باشگاه موجب شده تا مسئولین آن علی رغم تمامی تلاش ها نتوانند از پسِ هزینه های جاری برآمده و به همین دلیل تصمیم دارند تا دیر نشده امتیاز باشگاه ایرانجوان را به فروش برسانند.

اینک با تصمیم مدیران ایرانجوان خورموج مبنی بر فروش امتیاز این باشگاه باید گفت پس از تیم والیبال دلیران دشتی که به دلیل بی مهری مسئولین عطای ماندن در لیگ برتر والیبال را به لقایش بخشید و انصراف داد، اکنون تیم ایرانجوان به عنوان دومین تیم ورزشی بوده که در یک سال گذشته به خاطر بدهی دست به فروش امتیاز خود می زند.

موضوعی که علی رغم برخورداری استان از منابع عظیم نفت و گاز عجیب به نظر رسیده و باید از مدیران ورزشی استان بوشهر به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان پرسید که چرا راهکاری برای حمایت از تیم های افتخارآفرین و پرطرفدار استان اندیشیده نمی شود؟

فاجعه در ورزش استان
این که در طول یک سال از یک شهرستان بوشهر یعنی دشتی دو تیم ورزشی آن هم در سطح ملی به دلیل نبود حامی مالی انصراف داده یا به فروش برسند در نوع خود یک فاجعه به شمار می رود.

فاجعه ای که مدیران استان هر چه سریع تر می بایست با تشکیل کارگروه ها و کمیته های بحران از تداوم آن ها جلوگیری کنند!

غیرت بازیکنان؛ تنها دلیل ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ یک
شایسته است مسئولین ورزشی و مدیران ارشد استان عنایت داشته باشند که اگر غیرت بازیکنان ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته یک نمی بود این تیم نیز می بایست به رده های پایین تر سقوط کرده و دل هواداران پرتعدادش را آزرده خاطر کند.

لزوم استعفای مدیران ورزشی استان
اکنون و با توجه به شکست های متعدد ورزش استان در رقابت های ملی و خداحافظی یک یکِ تیم ها از لیگ ها و رقابت های معتبر ملی آیا بهتر نیست مدیران ورزشی استان استعفا داده و جای خود را به مسئولینی کارآمد و مجرب بسپرند تا لااقل از گردونه رقابت ها خارج نشویم؟

وقتی آرزوهایمان تنزل می یابد!
متاسفانه در سایه نابسامانی هایی که این روزها در ورزش استانمان وجود دارد دیگر کسب مقام های برتر از ذهن ورزشکاران و مردم استان پاک شده و شهروندان استان بوشهر در آرزوی ماندگاری در رقابت ها و عدم حذف و سقوط به مراتب پایین تر هستند.

به بیان دیگر نابسامانی و از هم گسیختگی در ورزش استان موجب شده تا مردم استان بوشهر خواسته های خود از قهرمانان را تنزل داده و به جای درخواست از آنان برای کسب مقام های برتر به ماندگاری در لیگ ها رضایت بدهند و باید گفت سطح توقعاتشان را شدیدا  تنزل داده اند.

موضوعی که تا سال های سال ورزش استان را از رسیدن به مقام های ملی بازخواهد داشت و این یعنی فاجعه!

وقتی نام بوشهر از ورزش ملی حذف شود!
به هر حال؛ همچنانکه تاکنون اعلام شده این روزها ورزش استان از بیماری های شدید رنج برده و لازم است هر چه سریع تر مدیران ارشد استان چاره ای برای برون رفت  از وضعیت کنونی بیندیشند و به این نکته مهم عنایت داشته باشند که با تدوام این روند در سال های نه چندان دور دیگر نامی از استان بوشهر در رقابت های ملی و منطقه ای باقی نخواهد ماند.

بوشهرنیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا